verjaardag, sushi uiteten?

haaaai meiden,

ik ben in juli jarig maar ik wil eind juni met ongeveer 8 meiden mn verjaardag vieren :slightly_smiling_face: heeft iemand leuke ideetjes? ik woon zelf in Nijkerk (vlak bij amersfoort en aan de andere kant putten), naja ehm ik wil dus iets heel leuks doen en vorige x had ik gewoon een feest met 20 mensen in mn huis maar ik wil ergens heen maar geen idee wat?
ik dacht aan uiteten in een sushibar in amerserdam of utrecht, iemand ervaringen? of tips? en wat kan je nogmeer doen dan? want we zijn met zn 8e en moeten dan met de trein (of misschien auto) daarheen ongeveer 30 min naar utrecht en 40 min naar amsterdam volgensmij.

thanks xxx

Ik ben wel is bij de japanner/chinees gaan eten, dat heette volgens mij de Gouden Wok.

Het was echt uber lekker, en je zat rond zo’n grilplaat waar een man alles voor je klaar maakte.
En ja, daar zat ook sushi bij.

http://www.degoudenwoka4.nl/

Dat was het, en ik ben er 2 keer heen geweest n_n

nou, ik weet niet maar veel lusten waarschijnlijk geen sushi :’)
misschien kun je inderdaad beter gaan wokken?
bij ons kun je voor ¤20 onbeperkt eten, er is een heel buffet met echt vanalles wat je zelf kunt opscheppen, en je kan het dan ook nog laten wokken door een man en zelf de kruiden enzo erbij kiezen. ze hadden echt alles: vlees, zelfs kangoeroe en kikkerbilletjes :p, friet, aardappeltjes, groenten, fruit, sushi ook, verschillende soorten garnalen, spekkoek (aaah), ijs, etc.

dus echt onbeperkt
zo’n beetje alles wat je je maar kan bedenken. echt heel leuk & lekker! ga ikzelf wss ook nog doen met vriendinnen (:

upp, en dankjewel :slightly_smiling_face:
ehm ja al mijn vriendinnen houden van sushi echt met dikgedrukte letters haha, we doen echt een moord voor sushi daarom.
maar ik wil niet dat het een afgezaagt sushi barretje is maar wel gewoon echt gezellig enzo :slightly_smiling_face: of iets anders leuks dat niet t eduur is in amsterdam of utrecht?

en wokken kan ik hier ook om de hoek haha dus dat is niet zo speciaal.

hahaha oke nee dan is een sushi bar zeker wel een leuk idee!
ik dacht je gaat het voor de eerste keer uitproberen ofzo.
niet iedereen is zo’n pitsert als ik (A) ging er vanzelf vanuit dat het onmogelijk is dat iedereen sushi lustte hahaha. lekker naïef.

high tea is ook leuk, maarja ik moet echt ff kijekn waar.
ik vraag mn vader anders wel die is daar wel bekend in amsterdam :grinning:

ik kan ook thuis sushimaken, heb ik wel eens eerdergedaan en dan huur ik mijn oom in haha die kan het supergoed.