Verjaardag samen vieren?

Aangezien ik en een vriendin allebei 16 worden op 21 augustus leek het ons een leuk idee om onze verjaardag samen te vieren. Een locatie hebben we al, het cafe van mijn vader. Nou vroeg ik me af, wie heeft ervaring met zijn verjaardag samen vieren? Wat zijn de voor en nadelen?
xx

voordelen: meer mensen
nadelen: minder aand8 voor jou en minder dure cadeaus want mense hebbe zoiets van jah kga nie zoveel geld uitgeven in 1x dit is genoeg haha doei

Ik heb het weleens samen gevierd maar dan niet voor een grote groep. Gewoon voor het vriendengroepje van ons. Dus eigenlijk geen nadelen. Voordeel was wel dat alle kosten voor drank en eten dus gedeeld werd tussen ons 2.

Is heel leuk! Je deelt de kosten, en wij hadden ook ongeveer de zelfde vriendengroep dus iedereen kon goed met elkaar. Een paar andere mensen die niet iedereen kende werden er ook leuk bij betrokken dus ja was leuk :slightly_smiling_face:
Ik zeg doen!

Aangezien ik me toch grotendeels geld ga vragen maken me de cadeau’s niet zo veel uit eigenlijk :’), haha misschien moet ik haar toch eens gaan mailen om langzaam iets te gaan ondernemen.

Mensen op tijd uitnodigen. Ik weet niet wanneer jullie het vieren, maar ivm de vakanties :wink:

Ook handig: Maak een event aan op facebook, dan kan je mensen uitnodigen en kunnen ze aanklikken of ze komen of niet.