verjaardag ;s

heey iedereen ik heb vandaag echt de kutste verjaardag ooit gehad ! :

• ik zit in de saaiste en domste klas van heelt school en ben gesplitst van mijn vriendinne

-ik koop altijd voor iedereeen superveel cadeaus en ik heb er vandaag 1 terug had !! ik vindt dit echt kut van mijn vriendinnen niet dat ik een cadeau hoef ofzo maar toch … hebben jullie dit ook dat jullie cadeau kopen voor goeie vrienden en je niets terug krijgt ,

Nee gelukkig heb ik dat nooit echt meegemaakt…

maar staat er niet toevallig voor komend weekend een feestje gepland en dat ze dan allemaal een cadeautje meebrengen?

Nee sorry nooit echt gehad.

En gefeliciteerd natuurlijk!

Oké…

nooit gehad, sorry maar wie komt nou op een verjaardag zonder cadeau?

Vervelend zeg. Maar wat wil je dat wij daaraan doen dan?

ik wou gewoon eens weten of jullie dit ookal gehad hebben want ik vindt hun superleuk enzo maar ik vindt het nogal onrespectloos dat ze niets teruggeven want ik geef wel iets aan hun snapje ??

Ik verwacht eigenlijk niet echt dat ze me iets teruggeven, soms vergeet ik voor hun ook wel eens iets leuk te kopen op verjaardagen.

1; ruil, zorg dat je in een andere klas komt, niet zeiken, gewoon doen, geen excuusjes
2; oke. je kunt het laten en balen of vragen of ze het misschien vergeten waren en zeggen dat je ervan baalt, wat op kan luchten

Gefeliciteerd :slightly_smiling_face:

Als ik een cadeau voor iemand koop hoef ik niet perse terug, maar het is wel leuk natuurlijk! Misschien kun je een feestje geven? Dat je dan alsnog cadeautjes krijg.

@mopje 12 heb al gevraagd aan directie voor andere klas en het mag niet !! (kutschool) ;s

ik mag geen feestje geven van mijn ouders maar ik doe het niet echt om de cadeau ik vind gwn dat men vriendinnen dat uit hunzelf moeten geven !

Ik snap je wel hoor, het is wel zo beleefd als je iemand aan cadeau geeft als hij jou ook wat heeft gegeven. Ookal is het geld. (dan geef ik de zelfde waarde van geld terug)

Maar je mag toch wel je vriendinnen uitnodigen bij jou thuis, en een film kijken ofso? Taart eten, filmpje, popcorn/chips. Dat kan toch wel?

Je hoeft niet een heel groot feest te geven, dat doe ik nooit. Ik nodig alleen mijn vriendinnen uit die het dichts bij mij staan en als die iemand mee willen nemen, best. Dan heb je ook een super gezellige avond, nog gezelliger dan een feest vind ik.

Maaar, ik geef ook geen cadeau’s opschool. Ik vind het echt raar als iemand 10 cadeau’s krijgt op school, allemaal tegelijk en dan er bijv. de hele dag mee moet lopen enso.

maar ik mag niemand uitnodigen bij me thuis

Dan pak je een terrasje?

Hmpf, ik heb het ook gehad met een vriendin. Met haar verjaardagsfeest een taart voor haar gebakken, allerlei leuke cadeautjes gekocht.
Is het mijn verjaardag, waarvoor ik met een paar vriendinnen bij mij zou verzamelen, filmpje kijken en dan opstap. Komt ze aanzetten met een bosje bloemen van een tankstation.
Terwijl ze wist dat ik nooit bloemen in huis heb omdat ze altijd doodgaan binne een paar dagen (er kwam in dat kamertje maar weinig natuurlijk licht). Ze was mijn verjaardag vergeten, en dat was dan mijn “beste vriendin”…

Ik heb haar daar trouwens niet op aangesproken, dat vond ik het niet waard. Die vriendschap was me meer waard dan een ruzietje ofz om zoiets kleins.
We hebben nu danwel geen ontact meer zoals je ziet aan mijn reactie. Maar das om iets heeel anders.
Maar even on topic. Ga indd iets met ze doen voor je verjaardag, ga naar de bios, lekker op stap. Mogen je vriendinnen helemaaal niet bij je thuis komen? Anders zou je wel eerst kunnen verzamelen bij jouw wat drinken en dan iets gaan doen.
Of vraag aan een goede vriendin of je daar iets met je vriendinnen mag doen als je nergens heen zou kunnen om welke reden dan ook.