verjaardag op school

Haaai meiden!
Een vriendin van mij is donderdag jarig en ze wordt 16. Maar we hebben afgesproken om bij iedereen die 16 wordt iets leuks te doen zodat iedereen kan zien dat je 16 bent geworden. Alleen we hebben niet echt ideetjes dus ik dacht misschien zijn jullie een beetje in een creatieve bui. We hadden trouwens wel 1 dingetje bedacht en dat is om een ketting van bloemtjes, kralen of wat dan ook te maken met een groot rondje eraan en daarop de cijfers 16 te plakken. Bij een ander meisje hadden ze allemaal ballonnen in haar lokker gedaan en weer bij een ander meisje hadden ze hoedjes gemaakt. Dus…ideeën?

Feliciteer der door de intercom haha :grinning_face_with_smiling_eyes:

Wow dat is echt een hele goede!

hang flyers op

kinderfeestje houden in de pauze in de aula:D. Met van die kartonnen bordjes en hoedjes. En natuurlijk taart met slagroom en gekleurde hagelslagX’D.

De leukste ideetjes zijn hierboven al genoemd! :slightly_smiling_face:

wat een leuke ideeën allemaal!

Niemand meer?

Haha die is leuk! xD
bij ons hangen ze soms blaadjes op als iemand jarig is, met een foto en ‘Truus is 16!’ ofzo xD Of als jullie op school ook zo’n tv hebben waar de roosterwijzigingen op staan kan je daar misschien een berichtje plaatsen. Of neem slingers mee naar school en versier bij elke les haar stoel ermee.

als mensen dat bij mij zouden doen zou ik me echt kapot schamen,
zo veel aandacht vragen voor iemands verjaardag vind ik altijd redelijk
triest.

Ik erger me er eigenlijk ook aan. Vooral als ze de hele kantine bezetten en zoveel lawaai maken ><

Maargoed, kussentje voor dr meenemen zodat ze lekker zit?

want het heeft echt een meerwaarde voor de rest van de school dat ze dat
weten? :pensive: ik erger me echt aan dat soort aandachttrekkende mensen.
Elke dag zijn er miljoenen mensen jarig, en elk jaar ben je weer jarig,
het is niet alsof je een unieke prestatie levert door 16 te worden ofzo.

Maar als je echt aandacht wil zou ik gewoon een foto van haar gezicht op een heleboel taarten laten ‘printen’ en dan aan iedereen op school taart uitdelen,
dat is tenminste leuk voor je medeleerlingen

bij mij hadden ze allemaal superkinderachtige tekeningen gemaakt en een superleuke feestmuts haha wel spuuglelijk maar ik móest hem de hele dag ophouden, was wel erg hilarisch én leuk!

Bij ons hangen ze allemaal posters door de school heen dat je jarig bent enzo haha.
En ik de 1e hebben we een jongen een kroontje een toverstafje en een knuffeltje cadeau gegeven, en hij was zo gek ook om het de hele dag aante houden haha.

MIjn vriendinnen en ik gingen elke verjaardag steeds iets gekkers bedenken voor iemand zodat diegene voor lul liep (we zijn er nu maar mee opgehouden ghehe)
Even kijken ,

• we hadden een wit shirt bij de hema gekocht en met textielstiften een minigedichtje erop gemaakt over dat iedereen haar moest feliciteren
  • zo’n kleurklas hoed van karton met bijv. 16jaar erop
  • een ketting van balonnen
  • Soesjes of taart aan iedereen uitdelen
  • met heel de klas afgesproken dat ze keihard zouden gaan zingen als ik naar binnen kwam, ik was me rot geschrokken hahaha

Maargoed, dat was niet voor de aandacht, maar gewoon omdat we elkaar voor lul wilde zetten … Het was altijd wel echt erg grappig :stuck_out_tongue:

Haar haal op met een limo :roll_eyes:
Haal kinderchampagne en knal het in de pauze onder het genot van een stuk taart :]

Of euhm, koop zo’n verjaardags muts :grinning: Je hebt van die ‘taart-mutsen’ zeg maar met kaartjes enzo erop :slightly_smiling_face:

^^dat zijn echt hele leuke ideeen! Dat is dus ook onze bedoeling eigenlijk om elkaar een beetje voor gek te zetten maar dat het wel leuk is(A)
dat t-shirt idee vind ik echt heel cool!