Verjaardag feestje apart?

Nou, ik heb zeg maar verschillende soorten vrienden.
Groep vrienden die van feesten en drinken enz. houden.
Andere vrienden die echt gewoon heel rustig zijn en die totaal niet van drank enz. houden.

Ik wil mijn verjaardag wel vieren op 1 dag.
Zal ik dan bijv. eerst een pre-party houden voor vrienden die niet drinken en dat mijn andere vrienden die wel drinken bijv. later komen?

Weten jullie wel een goede manier?
Want mijn 2 groep vrienden ‘matchen’ niet zo goed met elkaar.

Ja, dat kan, maar je kan natuurlijk ook gewoon 2 aparte feestjes geven…

1 dag gezellig met de ene groep, de andere dag/avond/nacht met de andere.

Dan heb je 2 dagen een party, toch veel leuker dan 1?

Of je gaat overdag wat leuks doen met de ene groep en dan 's avonds zuipen met de andere :wink:

wat BlushFlush zegt.

Overdag met z’n alle naar de bios.
‘s avonds wat eten met z’'n alle.
En 's nachts los gaan?
Als ze geen zin hebben om te zuipen, kunnen ze toch 's nachts weggaan?

ik heb dit zelf ook gedaan ja. ik heb een heel close vriendinnengroepje maar daarnaast nog een andere vriendengroep en ze passen totaal niet bij elkaar, dus ik wist al van tevoren dat het op die manier gezelliger zou zijn. zo was het voor iedereen gewoon veel leuker. (:
ik heb dus 2 verschillende avonden mijn verjaardag gevierd en ik vond het wel een goede oplossing, maar wat jij zelf al zegt is ook een goed idee!

ik zou met je “niet-drinkende” vrienden gewoon gezellig een filmpje kijken ofzo en gezellig kletsen. met cake/taart (en als je het toch een andere dag wil doen een slaap-feest) en met je “drinkende” vrienden feest in de schuur of iets en daarna met zn allen uitgaan?