Verjaardag cadeau

Hee,
Ik vroeg me af hoeveel waarde jullie verjaardags cadeau meestal heeft.
(Wat de prijs ongeveer is)
Ik heb het hier over het cadeau van je ouders.
Ik ben namelijk een cadeau voor mijn verjaardag aan het bedenken,
toen vroeg ik het me af.
Gewoon nieuwsgierig!

Meestal tussen de 10 en bij 15 euro. (Bij “speciale” personen meer uiteraard.)

Is de prijs belangrijk dan? Toch meer of je er blij mee bent of niet

Nee, is niet echt belangrijk maar ik ga nu een cadeau bedenken (ben bijna jarig), en ik wil ook weer niet om te veel vragen.

ik vraag eigenlijk nooit iets, ik weet niks. Ik moet nu ook iets bedenken. Meestal ligt het max. rond 50,- (van mijn ouders) en ik ben er blij mee :slightly_smiling_face: het is wel eens meer geweest, maar dan betaalde ik zelf ook een deel mee :’)

Vraag gewoon aan je ouders wat het budget is?

Zolang ik het me herinner krijg ik van mijn ouders een cadeau van ongeveer 80 tot 100 euro. Ze zorgen vooral dat als mijn zus (die eerst jarig is) iets krijgt van 90 euro, dat ik ook iets krijg van 90 euro.

Oh, van je ouders…
Dit jaar heb ik een docking station gevraagd en gekregen, maar ik heb er zelf gewoon 1 via marktplaats opgezocht die €50 was ipv €150… Ik zou er zelf ook nooit €50 voor betaald hebben en daarnaast hebben mijn ouders het niet zo breed dus ik zoek op die manier gewoon naar meerdere opties.
Het gaat inderdaad meer om het idee (/emotionale waarde) dan de geld waarde.

Ik denk dat dat per ouder verschilt. De ene ouder geeft iets van 50 euro, de andere iets van 300. Dus je kan beter gewoon aan je ouders vragen wat het budget is, of het bedrag van je vorige cadeaus proberen in te schatten. Dan weet je wel zo’n beetje in welke prijsklasse je iets kan vragen.

Er is een algemeen verjaardagstopic/cadeautopic! Slotje.