verjaardag BF

jullie moeten me even helpen. mijn beste vriendin is 2 mei jarig, maar ik kan niet op haar verjaardag komen omdat ik naar de verjaardag moet van mijn oma die ver weg woont. al 2 jaar doet ze leuke dingen voor mijn verjaardag, vorig jaar moesten we vanaf 6 uur 's ochtends tot 9 uur 's avonds naar school; toen had ze brownies voor me gebakken omdat ik dat lekker vind & had ze kaarjes meegenomen en gingen ze voor me zingen. dit jaar heeft ze een heeeel leuk fotoalbum aan me gegeven met heel veel leuke foto’s van ons. nu wil ik dus ook iets leuks doen voor haar verjaardag, maar ik kan dus niet op haar verjaardag komen. daarom wil ik iets extra speciaals doen voor haar & haar dat of op school geven of op haar feest. dus hebben jullie dingen die jullie aan vriendinnen hebben gegeven? of gewoon ideeën? xxxxx

hahaa ik heb precies dezelfde dingen als je vriendin ooit gedaan
voor mijn beste vriendin heb ik eenn album met foto’s en verhalen enz gemaakt
&voor een andere vriendin hadden we een appeltaart met kaarsjes enzo gekocht en op school aangestoken en opgegeten!
weet ook niet zo snel nog iets xd

Geef haar een puzzel met een foto van jullie samen en ga samen puzzelen! :’]

haha ben jij niet toevallig mijn vriendin? nee grapje.
't is wel leuk, maar ik wil dus niet hetzelfde terug doen voor haar!

kan je het niet vieren op een dag ervoor?
dat waardeert ze ook heel erg hoor.
en ik had voor mijn bff een dekbed overtrek gemaakt met een hele grote foto erop.

oeeeh, dat is ook wel een leuk idee! ik zal even kijken
ik neem denk ik ook ballonnen mee naar school de laatste schooldag voor haar verjaardag.

meenemen naar een pretpark?
fotoshoot met je twee?
een soort van boek schrijven over hoe jullie elkaar hebben leren kennen en alles wat jullie hebben meegemaakt?

ja dat kunnen we misschien ook wel doen,
dat is ook leuk & speciaal… daar kijk ik wel even naar !
bedankt bedankt !

haha ze gaat binnenkort een fotoshoot voor ons regelen!
& naar een pretpark is best duur, ik heb niet zo veel geld meer :blush:
oeeeeh dat is wel leuk!
we hebben zo veel leuke dingen meegemaakt hahahaha
dankjewel !

Ohja, en met die puzzel. Daarna kan je um inlijsten en bij haar ophangen! Natuurlijk wel allemaal lekkere dingen maken voor ondertussen.