verjaardag, 15

Hee meiden, ik word binnenkort 15 en wil graag een feestje geven voor wat vriendinnen. Er bestaan al heel veel topics over feestjes en verjaardagen maar dat is allemaal meteen ‘‘big’’ feesten of een slaapfeestje. Ik wil eigenlijk gewoon voor een stuk of 15 vriendinnen een avondje gezellig.

Hebben jullie ideeen?

ik wil niet van die dingen van ‘‘film kijken en popstar’’ etc. gewoon een muziekje aan.

ik zat aan een soort high tea te denken
(ik maak dan cupcakes, kopjes thee etc) maar kan dat wel in juni?

ook heb ik een probleempje:

ik zit altijd bij een grote groep in de pauze, maar is het dan niet lullig dat ik daarvan maar 2/3 uitnodig? met die andere waar ik over na zit te denken om uit te nodigen ga ik niet zo veel mee om namelijk…
Wat zouden jullie doen?

doen wat jij wilt. high tea is toch leuk, en als jij er maar 2 uit wilt nodigen dan doe je dat toch. Zegdat je het klein wilt houden. No problem.

Nee maar ik bedoel ; ik nodig stuk of 15 uit. en dan zijn er stuk of 3 waar ik wel mee praat maar waar ik niet goed van weet of ik ze zal uitnodigen…

Je nodigt gewoon uit wie je wilt. Je gaat toch niet mensen uitnodigen waarmee je niet zo veel omgaat en die je eigenlijk niet op je feest wilt? Dát zou juist vreemd zijn.

Je moet uitnodigen wie je wil.
Ik ken het probleem van: Ah, waarom nodigt ze haar wel uit maar mij niet? Mja dat kan je helaas nooit ontkomen…
High Tea lijkt me een heel leuk idee. :slightly_smiling_face:

gewoon doen wat jij wilt inderdaad.
het is jou feestje en jij moet het gezellig hebben
en een high tea is juist leuk!
gewoon doen dus

mijn moeder vind een high tea ook een goed idee:)
Nu zit ik nog wel een beetje te kutten met het versturen van de uitnodiging omdat ik het niet weet of ik die meisjes uit nodig. haha :blush: ik zou dat zelf ook niet leuk vinden. Ik vind ze aardig maar ga niet veel met ze om en dat heb ik bij meer mensen en die nodig ik daarom niet uit maar omdat zij eigenlijk alle anderen kennen die wél komen, is dat lullig…