Verhuizing doorgeven bij Albert Heijn

Hoi!

Sinds een tijdje woon ik op kamers, maar werk ik nog wel bij een Albert Heijn bij mijn ‘thuisadres’ (dus niet het adres waarmee ik ingeschreven sta bij de overheid). Aangezien het meer dan 40 km reizen is, zou ik reiskostenvergoeding moeten kunnen ontvangen, maar bij AH Plaza staat nog steeds mijn ‘thuisadres’ en niet mijn échte woonadres. Mijn vraag is: hoe geef ik dit door?

Vraag het aan je manager/leidinggevende?

Gewoon zeggen dat je verhuist bent? Krijg je vanzelf wel te horen hoe je dat daar moet regelen en welk papiertje je moet invullen. Lijkt me niet zo moeilijk toch.

Nouja ik dacht dus dat het wel automatisch zou gaan, omdat ik nu ook via de overheid sta ingeschreven enzo. Ik vind het raar dat dat niet vanzelf is gegaan, maar het bespaart AH nu dus wel wat geld.

Als je verhuist moet je het zelf altijd doorgeven ook al sta je ingeschreven bij de overheid. Bij alles waar je je adres moet wijzigen wordt er min of meer van verwacht dat jezelf het adres wijzigt.

Als je verhuist weten je familie en vrienden het toch ook niet automatisch omdat je ingeschreven staat bij de overheid :wink:
Maargoed, gewoon even een melding maken en dan word er vanzelf wel verteld wat je moet doen.

Ik denk dat ze de GBA bedoelt maar nee, niet iedere instantie mag daarin kijken. Een briefje in het postvak van je leidinggevende kan wonderen doen tho.

Heb je een vast contract of een jaarcontract? Denk namelijk niet dat AH er erg blij mee is dat ze voor 40 km reiskostenvergoeding gaan moeten betalen.

Maar ontopic: je moet het zelf doorgeven.

Gewoon melden bij je baas, mss is overplaatsing mogelijk bij een filiaal bij jou huisadres in de buurt!

Jaarcontract en ben inderdaad bezig met overplaatsing regelen!