verhuizennn

heei iedereen,

Ik heb echt jullie hulp nodig!! Mijn vader krijgt namelijk een nieuwe baan in Engeland en dan moet hij daar veel zitten (de hele week eigenlijk en dan komt hij in het weekend weer thuis). Ik zie hem dan dus veel minder en daarom wil ik dus dat we (mn moeder, vader en ik) daarheen verhuizen. Mijn vader heeft al gezegd tegen zn baan dat als het nodig is, hij bereid is dat te doen. Alleen mn moeder wil hier echt niet weg en is wss heel moeilijk over te halen. Ik zou het super fijn vinden als het wel zou lukken want dan wordt mijn engels beter en het is gwn fijner voor later. We hebben al eens eerder in het buitenland gewoond alleen het lijkt me heel leuk om weer te gaan.

WOWW wat een lang verhaal

Maar hoe kan ik mn ouders overtuigen om te verhuizen?? (vooral mn moeder) want ik wil ook niet de hele tijd erover zeuren bij ze.

Als ze het niet wilt, wilt ze het niet.

Je kan haar echt niet dwingen, nee is nee.

het is hun geld, hun beslissing. ze mogen het zelf bepalen. jij mag niet zeggen : pap, mam, we gaan nu verhuizen. dat kan gewoon niet. je hebt gewoon pech.

sorry, maar ik vind dit een beetje apart…

As jouw moeder daar ongelukkig wordt is het er ook niet leuk wonen voor jullie.

Zie het andersom: hoe zou jij het vinden als je niet naar t buiten land wil maar je ouders wel graag en proberen je over te halen

Ik zou mijn moeder ook willen overhalen als ik een kans had om naar Engeland te verhuizen maarja ik zou het maar aan je ouders over laten misschien als je vader eenmaal werkt in Engeland mist je moeder hem zo erg dat ze het wel wilt. En zo niet ja jammer inderdaad maar daar is niks aan te doen.

Mn ouders zijn al veel vaker verhuisd en ze houden erg van reizen dus het is niet zo dat mn moeder het helemaal niet wil alleen ze vindt het zonde om weer opnieuw ergens te moeten beginnen. Maar mn vader en ik willen wel graag

Aangezien ze er blijkbaar goed over nagedacht heeft zou ik mij er gewoon bij neerleggen. Ik vind het inderdaad niet aan jou om je moeder over te halen. Je argumenten ‘ze zijn al vaker verhuisd’ en ‘ze houden van reizen’ vind ik niet toepassing. Juist omdat ze al vaker zijn verhuisd is het toch juist begrijpelijk dat je moeder op 1 plekje wilt blijven en niet weer opnieuw wilt beginnen? En als ze naar Engeland verhuizen heeft dat toch niks met reizen te maken?!?!

Ik zou het eens voor een poosje aankijken, want mijn oom heeft ook een baan gekregen in Engeland en reed de eerste paar jaar ook ieder weekend terug naar NL maar nu woont het gezin toch in Engeland want het was toch wel erg veel gedoe om de hele tijd heen en weer te pendelen 2 huizen enz.