verhuizen

Hee:)

Wie is er nog meer ver weg verhuist zeg maar ?
En had je dan meteen weer nieuwe vrienden ?

xx

Ik ben nog niet zo lang geleden vehuist, maar niet zo ver (van Hasselt naar Maasmechelen).
Ik kende er ook zowat niemand, maar ik maak snel vrienden dus nu valt het wel mee.
Hoe zit dat dan bij jou?

Nouu mijn ouders hebben dus ook besloten om te verhuizen. Ze weten nog niet waarheen maar wel zeker uit dit dorp weg. De ene keer hebben ze het over een dorp 14 kilometer verder, maar daar heb ik wel veel vrienden, dan maakt het me niks uit. Maar dan heeft ze het weer over veel verder weg en een hele andere kant op.

Maar ik maak meestal ook wel snel vrienden…maar als je verder weg gaat wonen, dan zijn de mensen misschien wel heel anders en zo…

Ben 2 jaar geleden verhuisd, enn ja ikweetniet of ik het nou wel zo leuk vind… ik heb alleen mijn buurmeisje maar die zie ik niet echt vaak en verder wonen myn andere vriendinnen 3 kwartier bij me vandaan (by vorige huis half uur) alleen is wel heel jammer dat ik hier geen tram enzo heb is beetje afgelegen stad/dorp iets… maarja opzich ik zit nu in de 4e VMBO dus volgend jaar naar andere school en nieuwe vrienden

maarja mijn ouders zeiden ook ja als jij en je broers niet willen verhuizen gaan we niet maar wy wouden dus we hebben er zelf voor gekozen… maarja weetniet echt wak er nou precies van vind:P is wel gek heur opeens weg uit je huisje, oud en vertrouwd ik was er geboren enzeu :stuck_out_tongue:

OJA! ligt eraan wát voor wijk en wát voor huis je gaat wonen, ga je net als my in een villawijk wonen dus geen rijtjeshuizen en weinig contact met andere is het logisch dat het iets minder leuk is!

succes en veel plezier nog:D

Maar er zitten overal zoveel mensen, dat er toch altijd een paar zijn waarmee je het kunt vinden. en mss kun je je ouders overhalen om naar dat dorp te verhuizen waar je wel vrienden hebt

Schep anders even op ¬¬

ben al 8 keer verhuist sinds men geboorte:( echt niet leuk! maarja
hebbet altijd wel overleeft… in ieder geval ik bleef altijd wel naar
dezelfde school gaan zodat ik toch nog steeds mijn eige vriendinnen kon
behouden xx

Ik ben 1x verhuist, toen was ik 1 jaar ofzo, dus ik heb er niet zoveel last van gehad :stuck_out_tongue:

ik ben van de zomer van dordrecht naar een plaatsje heel dicht bij amsterdam verhuisd… (dus dat is zo’n 100 kilometer ofzoo verschil)… Dat was in het begin wel heel erg wennen enzo… en toen had ik ook nog geen vrienden en nu ga ik wel steeds meer met sommige mensen om maar echte vrienden heb ik eigenlijk nog niet… maarja ik ben altijd wel iemand geweest met alleen een paar goede vrienden en voor de rest eigenlijk alleen maar “kennissen”. Maar ik heb ook gewoon nog met de echt goede vrienden contact.
Maar naar waar ik verhuis ben woont de hele familie aan mijn moeders kant, en daar gingen we toch al best vaak naar toe (zo’n 2x per maand) dus ik kwam er al best vaak, dus helemaal nieuw was het niet.
Je verwacht dan ook dat je die mensen vaker ziet dat is wel zo, maar toch minder dan je verwacht…
Op school kende ik ook niet niemand, want me nicht en me neefjes zitten ook op die school en een tante van me werkt er ook. en er was nog een nieuw meisje bij me in de klas en daar ga ik nu eigenlijk best wel veel mee om enzoo…

Waarom wil je het eigenlijk weten? Ga je zelf verhuizen?
Als je er meer over wil weten, kan je altijd mailen :wink:

Xx.

Verhuizen is niet zo’n ramp*als je er niet teveel over nadenkt*
Ik ben al 8x verhuisd wel naar allemaal in de dorpen/steden in de buurt,verhuizen is 1 maar emigreren dat vond ik nog veel erger maar inmiddels ben ik dit koude kikkerlandje wel gewend!

Vorig jaar gingen wij ook verhuizen, maar bleven we wel in hetzelfde dorp.
Dus vond ik het niet erg. En het werd alleen maar beter, want we hebben nu een veel groter huis. Dus zo erg was het niet…
Als je gaat verhuizen moet je er gewoon niet zoveel over nadenken, je hebt op het begin misschien minder vrienden. maar alles komt vanzelf!

Ik ga over een paar maanden verhuizen naar een straat verderop xD

Ik woon al in een villawijk dus je hoeft niet op te scheppen…maar bedankt voor je reactie.

Ik ga idd zelf verhuizen. We hebben een paar jaar geleden een heel groot nieuwbouwhuis laten bouwen en nu willen ze een iets kleiner huis en een grotere tuin en uit dit dorp weg.

Eh PP zei dat dus niet om op te scheppen, die wijk word villawijk genoemd, zelf woont zy in een gewoon 2 onder een kaps huis, het was enkel en alleen een voorbeeld dat is véél kutter is dan dat je rijtjes hebt.

Ok, dan verkeerd begrepen. Het leek nogal opschepperig.

Ik ben een keer verhuisd toen ik een jaar of drie was niet veel van gemerkt

[quote author=Arikashika link=topic=86086.msg[quote author=CosmicFridge link=topic=86086.msg[quote author=CosmicFridge link=topic=86086.msg2414820#msg2414820 date=1199536338]#msg[quote author=CosmicFridge link=topic=86086.msg2414820#msg2414820 date=1199536338] date=1199536338]#msg[quote author=CosmicFridge link=topic=86086.msg[quote author=CosmicFridge link=topic=86086.msg2414820#msg2414820 date=1199536338]#msg

ik vind “ga je net als my in een villawijk wonen” meer opschepperig klinken dan “Als je in een villawijk gaat wonen”.

[quote author=Arikashika link=topic=86086.msg[quote author=CosmicFridge link=topic=86086.msg[quote author=CosmicFridge link=topic=86086.msg2414820#msg2414820 date=1199536338]#msg[quote author=CosmicFridge link=topic=86086.msg2414820#msg2414820 date=1199536338] date=1199536338]#msg[quote author=CosmicFridge link=topic=86086.msg[quote author=CosmicFridge link=topic=86086.msg2414820#msg2414820 date=1199536338]#msg

Wow, gij zult u vrienden/buurt wel heel erg missen O_o

3x
En niet onwijs ver van elkaar, dus heb al mijn vrienden nog!
En anders komen ze mij wel opzoeken. ( Denk ik, haha)

Ik woonde 14 jaar in Polen. Toen ben ik verhuisd naar Nederland. Daar heb ik 3 jaar gewoont. Ik woon nu weer in Polen, in de zelfde stad, in het zelfde huis :grinning::D:D.

Pff ik ga van Den-Haag naar Arnhem verhuizen…
echt erg :no_good_woman: :frowning_face: