verhuizen

hoi allemaal,

ik heb gisteren te horen gekregen dat ik ga verhuizen. ik woon nu in een dorp maar ga nu naar de stad 15 minuten met de auto rijden hier vandaan. Ik vind het niet echt leuk omdat ik hier op school zit en nu kan ik makkelijk fietsen naar school, maar straks moet ik wel met de bus of trein want het is ander 3 kwartier fietsen ongeveer denk ik. Doordat ik nu verder weg van mn vrienden en vriendje woon ben ik bang dat ik ze veel minder ga zien en ik kan ook niet snel even langs ik zie ze dan alleen op school. Ik weet niet waarom ik dit hier vertel. waarschijnlijk boeit het jullie niet veel sorry daarvoor maar ik moest het even kwijt. Zijn hier mensen die dit ook hebben?

xx

Dit is niet zo erg als je nu inschat :wink: Ik ben vroeger veel verhuisd (en dan ver weg) en van alle nieuwe situaties kun je positieve kanten vinden.

Ik had trouwens een vriendinnetje 3 kwartier fietsen bij me vandaan wonen en ik ging daar alsnog naartoe :slightly_smiling_face: Of je kunt na school eerst even stoppen bij vrienden/vriendinnen die dichter bij school wonen en dan wat rondhangen/kletsen om vervolgens voor het eten naar huis te gaan!

Ik kan me voorstellen dat je niet staat te springen, maar het zal allemaal wel loslopen :slightly_smiling_face:

15 minuten met de auto klinkt niet zo heel ver! Dan kan je na school best even met de trein/iets anders naar je dorp en met je vriendinnen afspreken!

Drie kwartier fietsen is toch helemaal niet lang? En een kwartier met de auto al helemaal niet, je bent er zo.

Het is inderdaad niet heel ver maar wel heel anders dan ik gewent ben. en 3 kwartier fietsen vind ik best ver hoor om naar school te gaan. en dat idee van eerst na school en dan naar huis vind ik wel een goed idee! bedankt :slightly_smiling_face:

Ik fiets ook elke dag minstens 3 kwartier heen en 3 kwartier terug, vaak nog wel langer. Echt, het is prima te doen, je went eraan. Maar ik heb ook zo vaak van die dagen dat ik echt echt niet meer kan, nou en dan ga ik gewoon met de bus, probleem opgelost. Soms is het fietsen best lekker moet ik zeggen, maar wanneer je keiharde wind en regen tegen hebt, kan het echt een hel zijn hahaha
Mijn vriendinnen wonen ook ver weg van mij, maar als ik naar hen toe ga, ga ik eigenlijk altijd met de bus oid. Word je zelfstandig van :slightly_smiling_face:
Wat dan weer wel zo is, is dat je vriendinnen uit de stad dat reizen niet gewend zijn, en minder vaak naar jou toe komen, en jij dus eigenlijk altijd naar hun moet. Maar goed, deal with it, verder niets aan te doen.