Verhuizen, geen vrienden. :/

Ik moet dit echt even kwijt…

Ik woon nu in plaats A en ga binnen een paar maanden verhuizen naar plaats C. Plaats B ligt tussen A en C in, en daar zit ik op school. Ik heb ook een paard, en die gaat gelukkig mee naar C.
Dus, waar het op neer komt is dat ik alleen maar woon in plaats C en daar naar mijn paard ga, en voor de rest vooral in plaats B ben. Dus hoe kom ik in vredesnaam aan vrienden daar?

Haha, dit klinkt echt als een hopeloos ‘eenzaam meisje zoekt vrienden’-topic, maar dit is gewoon iets waar ik heel erg mee zit…

Awh, ik snap dat dit moeilijk is voor je. :sob::muscle: Als je allemaal nieuw bent (brugklas middelbare bijv) is het wat makkelijker voor je, maar ja, als jij de enige nieuwe bent… Ik ben zelf niet de drukste, maar ik merk het wel meteen wanneer mensen me aanspreken (dus niet praten, maar mensen die je wel leuk lijken :stuck_out_tongue:).

Ik zou gewoon een praatje maken, met mensen die jou wel aanspreken, en dan hoop ik dat het iets beter gaat! Laat je het weten? :slightly_smiling_face:

Als jij vrienden op school hebt, of in plaats A, dan zou je toch in plaats B met hen af kunnen spreken?
Of neem schoolvrienden mee naar huis?

Nou gewoon de vriendschappen behouden die je nu hebt. Het is niet zo dat je gelijk al je vrienden verliest omdat je gaat verhuizen. Je zult er hooguit iets meer moeite in moeten steken omdat je niet eventjes snel naar je vrienden toe kunt lopen/fietsen gezien de afstand.

Bedankt voor je reactie, zal ik doen! :slightly_smiling_face:

Nee snap ik, maar het is toch wel fijn om connecties en vrienden in je eigen omgeving te hebben. :slightly_smiling_face:

Gaat je paard naar een plek in plaats C waar ook andere paarden zijn? Want dan kun je met de eigenaren een praatje maken, waardoor je weer mensen leert kennen!

Heel veel succesjes ermee!