heeeeee ladys.
Ik ben nu 2 jaartjes geleden verhuist… heel verweg van waar ik eerst woonde.
naar het platte land woehie (not) het is hier saai mar oke . Waar ik dus eerst woonde had ik heel veel vrienden en vriendinnen. Maaar hier echt al zoveel minder. en ik ken op school wel heel veel meisjes enzo en jongens waar ik wel bevriend mee ben maar daar ga ik niet mee om. Maarja hoe zorg ik er vooor dat die vrienden en vriendinnen mij niet gaan vergeten daar waar ik eerst woonde . want over 2 jaartjes ga ik weer terug verhuizen. gelukkig en dan wil ik niet dat ze me vergeten zijn , ik heb wel gewoon contact met ze op twitter whatsapp instagram enzo maar ik wil ze echt niet kwijt.
Verhuisd*
Zorg dat je contact blijft houden via whatsapp/bellen enzo. En probeer eens per maand (of vaker als dat kan) af te spreken.
Gewoon blijven volhouden hoe je het de afgelopen twee jaar hebt gedaan. Als dat goed gaat waarom zou dat dan nu nog gaan veranderen?
verhuisd
Ook waar je nu woont gewoon lekker vrienden maken! Kan makkelijk in 2 jaar. Dan wordt het vanzelf allemaal leuker!
Verder met je vriendinnen en vrienden uit je oude woonplaats gewoon contact houden wat je nu ook al doet.