verhuist, drenthe -> denhaag

Haai

Nou ik ben dus na de vakantie vanuit emmen verhuist naar denhaag… ik had er echt super veel zin in enz. want me zus die woont er ook al 2 jaar enz.
Maar nu ik hier woon mis ik me vriendinnen echt super erg waar ik altijd mee uitging enz.
Het is bij me in de klas wel leuk en gezellig maar niet super… en nu ga ik ook nog is twijfelen over me opleiding ( toerisme ) ik weet echt niet wat ik wil enz. aaargh ik voel me nu gewoon echt ff helemaal down … zaterdag avond en alweer zit ik alleen thuis :S pff…

Sorry ik moest ff me verhaal kwijt en hoop dt jullie wat tips heben om me minder down te laten voelen ofzo ?

ohja en daar komt ook nog eens bij dat ik het echt gehad heb met alle jongens bah denk je een keer een leuke te hebben nee hoor die moet je ook weer verneuken.

BAHBAHBAH!

Geduld… vriendschappen komen met de tijd :slightly_smiling_face:

Anders ga je toch wat vaker terug naar emmen en dan een weekendje met je vriendinnen afspreken? Dat doet je vast goed. Wees blij met wat je hebt daar in Den Haag, er zijn vast hele aardige mensen tussen. En Emmen is nou ook niet een geweldige stad ofzo toch?. :wink:

Ik woon ook in de omgeving van emmen, maar zit verder weg op kamers. Ik heb ook wel een beetje een down periode gehad, omdat in je eentje op kamers best wel eenzaam kan zijn. Maar toen ben ik extra veel met mensen daar en vriendinnen thuis gaan praten en nu gaat het weer prima! :slightly_smiling_face: