Verhoudingen qua uiterlijk

Ik liep dus laatst met een goeie jongensvriend van me en we hebben het over ‘‘verhoudingen tussen gezicht en lichaam’’
Hij zei dus tegen mij dat de meeste jongens een meisje beoordelen (qua uiterlijk dan) met 70:30
Dus 70% gezicht en 30% lichaam, snapje?
Dus het is best wel tof dat jongens stiekem meer naar gezicht kijken^^
Toen dacht ik bij mezelf dat ik, als ik naar jongens kijk , het houd op 65:35-ish.
En jullie (En etv. vriendjes)? Ben wel benieuwd (: !

Het eerste gezicht, voor mij. Daar zit toch de expressie. Maar als 'ie een leuk koppie heeft heeft ‘ie meestal ook wel een leuk lichaam, naar mijn idee. :’)

Kijken ze dan 0% naar innerlijk? x) Edit: o wacht het gaat over uiterlijk x)
Maar het zal voor iedereen weer anders zijn.

jawel, maar als je alleen kijkt naar hoe jongens kijken naar uiterlijk. Ik vind een leuk koppie toch ook wel echt belangrijk, ik denk dat ik het hou op 65:35 :wink:.

Ik denk dan 80:20 ofzo. (Maar ik kijk meer naar het innerlijk!)

Ja ik kijk eerst of die een leuk koppie heeft maar dan is het gelijk dat zijn haar en zijn kleren er ook leuk zijn. Ik vind ook zijn innerlijk belangrijk. Dus bij mij 50:50 en dan ook nog zijn innerlijk. xxx

het uiterlijk 50/50. als ie in ieder geval maar langer is, en er verzorgd uitziet. ik hou bijvoorbeeld niet van jongens met overgewicht, want ik hou van mensen met een gezonde levensstijl.

70/30 denk ik

Zoiets denk ik ook, misschien nog minder. Mijn vriend heeft nou niet echt een lichaam waarvan ik zou dromen, maar dat maakt me niets uit. Uiteindelijk kijk ik ook meer naar het innerlijk.

Ik denk bij mij, als ik een jongen op het eerste gezicht beoordeel, 65:35. Maar uiteindelijk toch het innerlijk.

True said !

70:30 denk ik. Als alle jongens 70:30 zouden hebben, zou ik heel blij zijn, want denk altijd meer dat ze naar het lichaam kijken.

Ik denk ook 70:30. Een knap gezicht is leuk maar ik kijk toch het meest naar het gehele lichaam en zijn houding en dan pas naar het gezicht :slightly_smiling_face: En ik denk dat jongens echt wel meer naar het lichaam van een meisje kijken dan dat hier in het topic gezegd wordt, maar ja dat is wel voor elke jongen anders :slightly_smiling_face:

Ik kijk eigenlijk 100% naar het gezicht, de rest kan me niet zoveel schelen xD

Ik denk dat ik ook 70:30 doe :slightly_smiling_face:

60:40 denk ik dan maar. Het is geruststellend om te horen dat de meeste jongens 70:30 zeggen, maar toch geloof ik dat niet helemaal.

Lastig dit! Ik denk 65:35 want ik vind het gezicht belangrijker maar qua lichaam heb ik wel echt iets waar ik op afknap, dus dan telt het lichaam voor mij toch zeker wel mee.

Het stelt mij helemaal niet gerust dat de meesten 70:30 zeggen eigenlijk :’)
Maarja als het echt zo is, verklaart het wel veel…

Ik zou het echt niet weten:$
Heb altijd gwn 2 punten qua uiterlijk gehad…
-Langer

• Beetje Volwassen Uiterlijk ;4

Dit vind ik best een moeilijke. Want een jongen kan dan een cute koppie hebben, als hij een dik lichaam van 100 kilo heeft zou ik wat betreft uiterlijk nooit op hem vallen. En andersom ook trouwens, haha.