verhoging collegegeld van 3000 euro bij studievertraging

Beste mensen,

Op onderstaande site valt te lezen dat volgens het nieuwe regeerakkoord iedereen die studievertraging oploopt (ongeacht de reden) vanaf aankomend studiejaar 2011/2012, 3000 euro EXTRA collegegeld gaat betalen (dus bovenop de 1678 euro dat het nu is) en zijn/haar OV-kaart kwijt raakt. Wat de meeste mensen niet weten is dat dit ook geldt voor zittende studenten. Het geldt dus niet alleen voor studenten die pas in 2011/2012 beginnen. Het maakt niet uit of je al een studie achter de rug hebt of een diploma hebt gehaald. Dat wordt dus 4678 euro collegegeld per extra studiejaar!

UReka (universiteitsraadpartij) probeert zoveel mogelijk studenten op te roepen om de petitie te tekenen. Doen jullie dat ook samen met jullie medestudenten? Doe het alsjeblieft, ook al ben je niet van plan te studeren, het is wel belangrijk voor de mensen die dat wel willen… ELKE STEM TELT!Het kan op onderstaande site!

http://minimaalnominaal.nl//index.php

ik weet niet eens of ik dit hier wel eens mag plaatsen, maar ik doe het gewoon omdat het f#cing belangrijk is.

wow jij bent stoer dat je dat toch doet!

^ are you serious ? O_o

^waar slaat die reactie nou op?

Maar ik had al gestemd (:

Ik heb ook gestemd!

Getekend :grinning:

Heb 'm getekend!

Thanx,
Het is echt een groot probleem want veel mensen die nu op havo/vwo zitten en aan de HBO of universiteit willen studeren moeten veel meer geld gaan betalen, geld dat velen niet hebben.

gedaan!

Ik heb hem ook getekend.

Ik heb ook getekend!
Ik zit nu zelf ook in mn laatste jaar van de havo.

Signed, :slightly_smiling_face: Goede zaak

Ook getekend, al eerder via een vriendin.

hehe denk niet dat jij het hoeft te tekenen he, aangezien de mate waarin jij de nederlandse taal beheerst nogal gering is :wink:

hihi :tipping_hand_man:

Nouja, waar slaat dat nou weer op? Ik typ één letter verkeerd. Ik haal meer fouten uit Girlscene berichten dan de gemiddelde Girlscene gebruiker hoor.

@fffg Hoe oud was je? :crazy_face: Weet je wel wat het woord studeren betekent? Jouw Nederlands is anders ook niet geweldig. Waar is je interpunctie, de hoofdletters enz? Niet zo zeuren :grinning:

Getekend!

ik betaal trouwens geen 1678 euro, mijn schoolgeld is iets van 1130 euro.
dus …

^of is dit niet voor MBO? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Volgens mij is het voor hoger onderwijs.

Ja klopt. HBO en WO.