Verhalen tijdens het werk

Hai,

Ja ik zag een topic over Kassa verhalen, en die vond ik wel leuk om te lezen.
Daarom ook een topic over dit… Lekker algemene :stuck_out_tongue: Ik had zelf namelijk nog wat verhalen…

1: Stage Kruidvat vakkenvullen.

Ik heb stage gelopen bij de kruidvat. Opzich wel een gezellige plek en leuk werk, maar…
Het was rond 2 uur, en het was helemaal vol in de kruidvat. En de kruidvat bij ons in de stad is erg krap.
Ik was op het moment letterlijk op 2 kassieres na de enige in de winkel. De rest zat in het magazijn.

Het was mijn tweede dag, maar goed. Ik liep het magazijn in, kwam terug en letterlijk 6 mensen stonden me daar ‘op te wachten’. Niet letterijk mij maar ze hadden een vraag en hoopte op iemand die de deur uitliep. Ik werd dus een soort van omsingeld… En iedereen in een keer vragen. Naja omstebeurt in stress zitten helpen. Ondertussen liep ik verder de winkel in een van de klanten van net helpen. Staat er een vrouw aan me te trekken.

Uhm Hallo? Ik ben bezig ja. ;_; Ik zeg dus heel vriendelijk een moment bla bla. Blijft ze aan me trekken bij mijn arm. Dus ik herhaal het alweer en help de vrouw waar ik mee bezig was. Ben ik uiteindelijk haar gaan helpen. Ze bracht me naar haar man die had iets nodig. Nou beide spraken ze geen nederlands, en heeeel onverstaanbaar. Dus ik deed alsof k snapte wat ze bedoelde, maar ik liep het magazijn in chillde daar. Ook meteen af van alle drukte. Ja sorry maar werd even gek.

Hahaha. Ik heb er nog meer maarok. hihi :stuck_out_tongue:

Hahahahahaha lekker chillen :’)

‘‘Waarom sta jij niet in de kassa, je ziet er zo betrouwbaar uit met geld’’
HUHHH :flushed: