[VerhaalVanVroeger] Zielig leven.

Ik keek even in me kast van vroeger, en toen zag ik een leuk schrift liggen.
Het bleek dat ik vroeger, alemaal verhaaltjes zelf schreef! :grinning:.
Dus ik dacht die MOET ik gewoon op girlscene zetten.
Natuurlijk is het niet goed… ik was een jaar of 10 -2/3- geleden-
Ik persoon is Christy. Eigelijk was Panem; Belgie. Maar ik wil belgie niet beledige :blush:
-------------------------------------------------------

*Typent op een blog: Haai meiden! Vandaag heb ik het supper nieuws dat ik met me beste vrie…*
‘Christy!Christy!! We gaan eten!.’ schreewde Betty naar boven.
‘Ja mam! ik kom zo’ Riep ik . zo zo altijd zo! mompelde Betty.
*ndin een paar dagen gaan shoppen!. We gaan samen ernog een shoplog van maken!.*
Een tijdje later bij het eten.
‘Christy,Jennifer. We moeten jullie al een tijdje iets vertellen…’ Zei Rick.
‘Wat is er pap? Krijgen we een nieuwe hond!?’ Riep Jennifer blij.
‘Nee we gaan verhuizen, naar Panem. Daar heb ik werk gevonden’
PANEM?! o nee! we zijn net 5 maandjes hiero. En eindelijk heb ik vriendinnen gemaakt,
gaan we naar P-A-N-E-M Verhuizen! ; Dacht ik.
‘Altijd hea?! ALTIJD! Moeten we weer verhuizen!. En nu naar PANEM! Je weet dat ik dat land stom vind!.
En dan ga je daar naartoe!.’ schreewde ik, terwijl ik huilend weg rende.

----
Volgende x meer :grin:

Ik vind het niks.

Ik erger me aan je hoofdletter gebruik, je interpunctie en spelfouten.

Als je iets gebruikt wat je op je tiende hebt geschreven en je nu ouder bent, zou ik het eerst even na kijken voordat ik het post.

Heel leuk dat je een oud schriftje hebt gevonden waarin je verhalen schreef, maar misschien was 't slim om eerst de fouten te verbeteren voordat je het hier postte. Bijvoorbeeld:
Mijn vingers vlogen razendsnel over het toetsenbord, terwijl ik wezenloos naar het beeldscherm staarde. Kleine lettertjes vlogen in het rond en belandden netjes naast elkaar, rij naar rij.
Mijn blog was als een dagboek voor me. Het maakte niet uit of ik vrolijk was of me alleen voelde, mijn blog is er altijd voor me. Vandaag heb ik geweldig nieuws en natuurlijk wilde ik dat met de rest van de wereld delen […]

Dit is leuker dan te schrijven *typt op een blog. Snap je? Verder zou ik gewoon op je interpunctie en spelfouten letten :slightly_smiling_face: