Verhaaltjes

Zeg gerust wat je ervan vind !

Ik loop op het school plein zenuwachtig, mijn handen zweten. Over al staan kinderen. Allemaal aparte groepjes punkers, de blondjes, de nerds. Ik hoor vast nergens bij. De bel gaat ik loop langzaam de ijzeren trap op mijn voeten zijn zwaar er bots iemand tegen mij aan en die roept " he kijk uit jo bruger !!" ik kijk versrikt op. Ik loop door de gang het is een lawaai van jawelste ik kijk op mijn klame hand. Ik had daar het lokaal nummer opgeschreven maar door het zweten is het uitgelopen. Ik raak in paniek de vieze school muur begint te draaien en de muffe geuur maakt me ziek. Dan wordt er op mijn schouder getikt. Ik draai me verschrikt om twee helder blauwe ogen kijken me stralend aan.

Er zitten nogal veel spelfouten in, en je interpunctie kan ook beter. Vat dit niet op als commentaar ofzo, op zich kan je er best wat mee, alleen er zijn gewoon wat puntjes die verbeterd kunnen worden. Als je wil, kan ik het tekstje wel even doornemen en de fouten enzo aangeven?

Er zijn inderdaad wel wat fouten en soms geen punten ofzo. maar dit kun je natuurlijk verbeteren! het verhaal lijkt me wel leuk

Het verhaal zelf lijkt me wel grappig. Maar de spelling is best slecht en het gebruik van punten en komma’s ook.

Ik heb dislexie

Ik kan nog niet echt een mening vormen over het verhaal omdat het zo’n klein stukje is. Je zegt nu dat je dyslexie hebt, wat de fouten en de interpunctie verklaart. Misschien kun je het door iemand laten nakijken, voordat je je stukjes post zodat de schrijffouten wat minder zijn en de interpunctie wat beter. Dit leest fijner/makkelijker voor de lezer. Vaak knappen mensen al snel af door velen fouten en de interpunctie! :]