verhaaltjes voor het slapen gaan

altijd als ik in bed lig, en ik niet kan slapen.
verzin ik altijd van die kleine verhaaltjes, die meestal nergens op slaan.
ik ben benieuwd of er soortgenoten zijn :’)
en wat voor verhaaltjes bedenk je dan? (:

ik heb de zoekfunctie gebruikt, en kreeg geen soortgelijk topic gevonden, zover ik gezocht heb.

Dat doe ik ook elke avond! Dus ik heb gewoon een doorlopend verhaal. Er zit alleen niet echt een verhaal lijn in =P

Ik doe dat ook altijd! Meestal denk ik alle mogelijke scenarios uit hoe ik met die onbereikbare bovenbouwer in contact kan komen. :blush:

Ik ben altijd de held in mijn verhaaltjes.

doe ik ook weleens en dan bedenk ik ook nog beelden erbij en dan val ik zomaar in slaap xD

haha dit is echt herkenbaar: ik heb zo’n film waarin ik dan de hoofdrol speel, ook doorlopend verhaal, en dan als ik een leuke film zie: hee dat kan ik gebruiken!

oke klinkt vrij kansloos maar helpt echt als ik wil slapen! : )

Ik ben niet echt een held in verhalen verzinnen, mijn fantasie is niet zo groot, maar ik doe dat ook altijd. En zoals Fleur14 zegt: Ik speel altijd de hoofdrol, of ik wordt gered door een zeer goed uitziend mannelijk figuur :flushed:

nah ik red hun altijd want dan zijn ze opslag verliefd op mij :grinning:

Hahaha, dat kan ook ja ^^

Ik zing altijd liedjes.

^^ In mijn hooft. :grinning:

Haha ik verzin ook altijd verhalen, dan doe ik m’n ogen dicht en speel ik het als een film af. En als ik dan een stuk niet leuk vind, spoel ik het gewoon terug en doe ik het opnieuw :’)

Maar dat doe ik ook als ik lucide droom haha

Ik maak altijd een verhaaltje voor het slapen gaan.
Ik vind namelijk op dit moment een jongen leuk. In mijn verhaaltje heb ik nu 2 weken met hem, elke dag denk ik wat er die dag gebeurd kan zijn. Dus ik heb nu al 2 weken een verhaallijn, haha.

Dat doe ik ook :grinning_face_with_smiling_eyes:

hahahaha ooh ik dacht echt dat ik de enige was die dat deed maar gelukkig dus niet :grinning:

Hahaahhahah ik spoel soms ook wat trg als ik het nietss vind
maar mijn verhaal gaat meestal over mn dag en hoe het beter kon ofzoo of over mijn crush!! :slightly_smiling_face: of de volgende dag in dit geval EFTELINGG!
Naja ik noem dat mn eigen droom maken :grinning:

Hier meld een soortgenoot haha.

Whuahha, doe ik ook altijd, met mensen die ik ken, vrienden enzo xD

Ik spoel ook altijd terug ! Dan pakt het niet zo uit als ik wou en dan de rewind-knop haha.

in mijn verhalen ben ik altijd de hoofdpersoon, ik ben gewoon de held, ik krijg verkering en mijn leven is lang en gelukkig :grin: