Verhaaltjes die je schreef toen je klein was;

post hier alle verhaaltjes die je schreef toen je nog klein/kleiner was. (overgetypt, uit je hoofd of gewoon van de pc af.:grinning:)

lot en pim holen naar school want ze zijn te laat voor school. opeens gilt lot help een monster! help help help! gilt pim. pim en lot zien een monster staan op straat die alemaal mensen pijn doet en doot maakt. snel naar school toe rennen pim! roept lot tegen pim en ze gaat veder holen naar school. pim rent ook heel hard zelfs nog harder dan lot rent. stop pim ik houd je niet zo goed bij! gilt lot hard door de straat. de monster kijkt om omdat het gilen pijn doet aan zijn oren. wie gilt daar zo hard?! gromt de monster boos. alles mensen wijzen lot aan en lot kijkt heel bang want de monster kijkt heel boos naar lot. ik ga jou nu opeten! gromt de monster en zijn ogen worden groen want de monsters ogen worden altijd groen als hij iemand gaat opeten. help zijn ogen worden groen dus hij wil mij eten!!! gilt lot bang en ze begint te rennen. pim was niet gestopt dus die was al bij school gekomen en had een grote sterke meester gevraagd om lot te helpen. lot rent naar de meester toe en de meester roept stoer eet lot niet op!! blij kijkt lot naar de meester want nu word ze niet meer opgegeten. de monster is verdrietig dat hij lot bang heeft gemaakt en hij loopt huilent weg.

(letterlijk overgetypt.):grinning:

up?:stuck_out_tongue:

heb ik niet :’).
zie dit maar als een upje.

Haha, hoe oud was je toen je dat schreef?

Ik weet nog dat ik in groep 5 een verhaal schreef over een aap in huis (zo heette t ook XD). En ik schreef altijd gedichtjes… eens zien of ik die weer kan vinden… :stuck_out_tongue:

ik weet echt niet hoe oud ik toen was. Ik wou bijna ‘5’ zeggen maar toen kon ik nog niet schrijven. xD Denk 8 ofzo. Ik schreef ook altijd gedichtjes!:smiley:

Ik herinner me dat mijn eerste verhaaltje over 2 kinderen ging die een stuk papier vonden wat een bioscoopkaartje bleek te zijn, zodat ze naar de bioscoop konden gaan, haha. Verder schreef ik allemaal ‘plagiaat’ over Winnie de Poeh enz. xD

ik weet de mijne niet precies meer maar ik doe een poging xD

Vis was heel verdrietig. Hij zwom in het meer en had bijna geen vriendjes meer. Dat kwam doordat alle mensen gingen vissen en daardoor gingen zijn vriendjes dood. Het kwam ook door vervuiling!
Toen had Vis wat bedacht voor hem en de paar vrienden die hij nog over had: ze gingen geen wormen meer eten, en als ze dat wilden moesten ze heel erg opletten of hij zweef, als hij dan op dezelfde plek bleef mochten ze hem niet opeten. Toen kreeg vis een vriendje en toen kregen ze heel veel kindjes. Doordat er geen visjes meer doodgingen door het vissen en Vis veel kindjes kreeg kwamen er weer heel veel visjes!

HAHA OMG x]

Omg, ik heb mijn ‘gedichtjes schrift’ (of zoals ik het in die tijd noemde; G.V.R. → Gedichten, Versjes en Rijmen) weergevonden xDD

Ik was ong. 8 toen ik dit intro schreef;

"Om dit schrift te lezen moet je eerst op zoek gaan naar een zeldzaam wezen
Het wezen is ongeveer net zo groot als mij.
en het is niet gemeen maar soms is het net een bij.
Die zoemend door het leven gaat,
en dat wezen dat ben JIJ!
NU KOMT het grote moment
je mag dit schrift gaan lezen.
De woorden hippen straks allemaal door je hoofdt nét mezen.

HO, stop wacht eens even: voordat je gaat lezen moet je me 1 ding beloven.
ga niet de bladzijden er uit scheuren én wees voorzichtigt met het schrift."

Zo lame! let op hoe ik hoofd heb geschreven… met dt XDD
Ik wilde het eerst scannen, want de bladzijde was helemaal versierd enzo, maar onze scanner doet 't niet :'D

Ahh, de nostalgie :stuck_out_tongue:

ik heb ook nog wel een schriftje, zal even zoeken haaha

ik zal kijken of ik nog wat heb liggen xD

een van mijn gedichtjes;
(ik had toen zo’n kleuter boekje van Tip&Tap.)

[b]tip en tap gingen samen zwemmen
samen gingen ze ook rennen, en daarna heel hard remmen
want er kwam een auto aan
maar de auto riep ‘Gaan met die banaan!’
ze mochten door met sjeezen
en jij kan dit ook lezen
maar je mag het niet door vertellen
want anders ga ik jou hoofd knellen

groetjes dit meisje, met in haar hoofdje, een vrolijk wijsje.[/b]
xD, ach, als het maar rijmt, dacht ik toen.

oh, die verhaaltjes van mij zijn veel te genant :stuck_out_tongue:. En ik maakte ze ook nooit af (ik wou altijd hele boeken schrijven, maar kwam niet verder dan 3 bladzijdes).

ik heb precies het zelfde. ik wilde ook altijd schrijfster worden!

haha leuk zeg ik had helemaal een apart verhaaltjesschrift ;p

hier was ik 7 jaar!
Een tweeling op school
An en Simone gaan naar school.
Voor het eerst.
Ze gaan ook aleen naar school voor het eerst.
An en Simone gaan weg. Even laten zijn ze er.
Han is ook van hun school. Hij zegt. Irene moet je kijken een tweeling! Even laten zitten ze alemaal in de kring.
Ze kijken vol bewondering naar An en Simone.
Dan komt de juffrouw niet aan maar een meester?
Ik ben een inval meesteer ik heet meester Hans
Jullie juf Sandera krijgt aan babÿ.
Aah ze heeft het al zegt meester Hans vrolijk.
Hoe heet ze hoe heet ze roept iedereen.
Zullie weten niet eens of het een jongen of meisje is zegt meester Hans. Het is zeker een meisje zegt Marleen.
Goed geraden Marleen zegt meester Hans.
Nu zeg ik pas (als) welke naam ze heeft.
Ze heet Femke. Gaaf te gek tof. Roept iedereen door elkaar.
En nu de namen oplezen. Han Irene Marleen Sander Mariska Maik Simone An Lisa Mark Tom Brian en Lisanne Kim Rianne en de laatste Maikel.
Dan klopt er iemand op de deur. meester doet open. Juffrouw en haar babÿ. Femke. En met beshuit met muisje.
Ze smulen ze lekker op en gaan ze naar huis
uit

en ik heb zo’n 3 verhalen/ boekjes die helemaal af zijn

en hier was ik 10 jaar
Dubbele Hoera!!!
Verwonderend staan Mirande en Vera bij de kleren te kijken.
Kijk…roept Vera een paarse jurk met oranje bloemen.
Zijn er nog meer? wil Mirande weten.
Ja, k’weet niet in jouw maat hoor! waarschuwt Vera.
Ze kent Mirande maar al te goed.
Tjee, het is al vijf uur zucht Mirande als ze op haar horloge kijkt.
VIJF UUR!!..roept Vera geschrokken, en Mirande voegt eraan toe: de winkels zijn al dicht.
Geschrokken staren ze naar de deur.
Het is heeft zin om te gaan roepen he! zegt Mirande.
Dat is het!
Even later wordt de deur open geschoven met piepende geluiden.
Zo…wat spoken jullie hier uit? klinkt het, ik ben meneer Deneld.
En ik ben koster.
Brr…griezelt Mirande wat een engerd.
Hallo meneer Deneld grinnikt Vera. Zeg maar Gerard zegt de man vriendelijk.
Gelukkig is het niet ver zegt Vera op de terugweg.
He! laten we naar mijn huis gaan! zegt Mirande entousiast.
Ja! dan kunnen we vertellelen dat…je moeder een tweeling heeft gekregen zegt Mirande er gelijk achteraan.
Tsa… dat moet wel als je alles weet van je beste vriendin zucht Mirande.
Als ze langs Mirande,s buren lopen roept Vera : scattig he die slingers van baby geboren en die schattige kleertjes.
Nee maar dat kan niet! Vera da,s mijn huis met grote ogen staart Mirande naar de slingers.
Ik heb een zusje juigt ze dan plotseling.
Samen hollen ze naar binnen.
Gefeliciteerd met je zusje Illse sust vader, want moeder en Illse slapen nog.

ik weet nog dat ik vroeger een verhaal schreef getiteld : de 10 supergriezelige verhalen ( alleen waren die niet zo griezelig :stuck_out_tongue: )

Ik schreef altijd verhaaltjes over onze pony’s op de manege, wat er mee gebeurt was voordat ze bij ons kwamen, haha xD

En verder schreef ik verhaaltjes met als hoofdpersonen; Wim en Pim =’]

Haha, ik schreef ook best wel veel verhaaltjes en vanaf groep 4 ook gedichtjes :stuck_out_tongue:
Maar die liggen allemaal te verstoffen in een doos op zolder. :roll_eyes:

Haha echt grappig dit!
Laatst vond ik nog ergens een “boekje” dat ik zelf had gemaakt toen ik 7 was. Over een hamster die op vakantie wilde ofzo. :stuck_out_tongue:
Helemaal met de hand geschreven, bomvol spelfouten, zelf de tekeningetjes gemaakt en toen 3 blaadjes aan elkaar geniet.
Ik zal eens kijken of ik het nog kan vinden want alles is net opgeruimd!

Ik maakte vroeger stripverhaaltjes over Ritje de Rat :'3
Zullen wel ergens in de garage liggen.