verhaaltje.

[i]THEMA: een verhaaltje over de zomervakantie. :3

WAT GEBEURT ER ALS IK HET AFMAAK: dan krijg je een verslag van wat er gebeurd als tanja bij virginie komt logeren, enzo. misschien gaat er iets fout ofzo? of gebeurt er iets anders? wie heeft inspiratie? :][/i]

Ik kruip achter mijn laptop. Ik ga mijn internetvriendin Tanja een e-mail schrijven.

Van: Virginie van Verduin virginievanverduin@live.nl
Aan: Tanja Kolenhuis tanjaranja@hotmail.com
Onderwerp: Zon, zee en strand
Datum: 12 augustus 19:13
Lieve Tanja,
Ik schrijf jou even een mail, want ik zal je eventjes vertellen hoe mijn dag vandaag is verlopen.
Vandaag ging ik met Dieuwertje, Ingeborg en Beate naar het strand. Was echt supergezellig joh!
We kozen de beste plek uit die er nog was en daar gingen we lekker chillen, foto’s maken en boys spotten. Ik heb de foto’s jammer genoeg nog niet op mijn laptop staan, en dus ook niet op Hyves. Dus je kunt ze nog niet zien. Maar ze komen wel. Maar op het strand was het echt heel leuk. En ik ben lekker bruin. Hihi. Ik heb geen zomerse boy aan de haak geslagen. Dieuwertje wel. Maar Dieuwertje is ook gewoon een flirter. Ze is ook superknap, moet ik eerlijk zeggen. Alle beach-boys knipogen naar haar of versieren d’r. Ze kunnen hun ogen niet van Dieuwertje afhouden.  Haha, maar soms heeft Dieuwertje ook van die nep vriendjes aan de haak, en dat is echt niet leuk. Maar die ze nu heeft, dat zit denk ik wel goed. Het is een leuke knul, hij past goed bij Dieuwertje. Beate is net als mij, wel jongens spotten, maar niet versieren. En Ingeborg, die doet het allebei niet. Ik had vandaag op het strand een overvolle strandtas bij, wacht ik noem het allemaal op, de overbodige dingen moet jij er even uitplukken: zonnebrand, handdoek, lippenbalsem tegen de zon, mijn nieuwe zonnebril, 3 flesjes Spa rood, een zak M&M’s, portemonnee, make-up spiegeltje, mascara waterproof, borstel en dat was het wel volgens mij. Overbodige spullen? Ik vond van niet. Hihi. Ik heb een nieuwe bikini hè, een superleuke! Hij is zwart, en daarop staan kersjes, aardbeitjes, banaantjes, appeltjes en ander fruit. I love my bikini. Maar de beach was echt super! Nu een ander onderwerp. Het is zomervakantie! Jippie! Dat betekent veel leuke dingen doen met Dieuwertje, Beate en Ingeborg, maar ook nog … dat jij, allerbeste Tanja, naar Amsterdam komt om bij mij te logeren. Yes! Ik heb er zo’n zin in. Het is volgende week al. Ik verheug me erop om je weer te zien. Lekker een weekje samen leuke dingen doen. Ik en mijn ouders hebben al veel leuke dingen gepland, maar die houd ik nog eventjes geheim. Dat is een verassing, en dat blijft het tot volgende week. Hihi. En dan gaan we heel veel foto’s maken en zo, ik heb er echt zin in. Nu ga ik in de douche, al dat zoute water uit mijn haar wassen. Het ziet er heel onverzorgd uit. Tot mails!
-xxx- Virginie.

Dan zet ik mijn laptop uit en ga ik douchen. Onder de douche zing ik mijn favoriete liedje: Sweet Goodbyes van Krezip. Mijn familie heeft altijd gezegd dat ik heel veel zangtalent heb. Ik vind zelf ook dat ik geen slechte stem heb, maar echt iets doen met mijn stem, optreden of zo… nee. Niets voor mij. Ik ben geen podiumbeest, ik ben iemand die voor het podium vreest, denk ik altijd. Als ik klaar ben met douchen droog ik me vlug af. Ik kleed me aan, föhn mijn haren en doe ze op een knot. Mijn make-up laat ik even voor wat het is, ik ga straks toch slapen. Ik ben zo moe van die lange stranddag, samen met mijn beste vriendinnen.

ZAL IK HEM AFMAKEN OFNIET? ZEG EFFE. :relieved:
EN WIE HEEFT IDEEËN HOE IK DIT VERHAAL SPANNENDER VERDER KAN LATEN GAAN?

Ja, verder. :ok_woman:

Ik vindt het niet echt een goed verhaal, maar ga maar verder, misschien verander ik nog van gedachten.

verder!
maar je moet misschien een andere titel doen?
ik denk dat veel mensen ; verhaaltje niet gaan lezen.=p
haha, het lijkt me opzich wel een leuk verhaal!
en als er meer komt ga ik het wel volgen!
xx

er komt niets meer?=o

-