verhaal

ik wil een verhaal schrijven maar weet niet waarover :woman_facepalming:

Tja, dan wordt het lastig hè.

+1

aan jullie reacties heb ik ook veel he?

schrijfsels forum ?

kijk in het “oneindige schrijfwedstrijd topic” oid. daar heb je al een thema en vaak ook al een richting. en verder kunnen we nu moeilijk een verhaal voor jou gaan verzinnen omdat jij graag een verhaal wil schrijven.

Meestal is het toch zo dat je een leuk verhaal weet en dat je die dan opschrijft? Niet andersom…

ik heb zo dat ik het wel gewoon van een onderwerp kan maken maar dat onderwerp is dus een probleem

^
Zou je dat misschien nog even kunnen uitleggen? Het is me nu niet helemaal duidelijk…

ze bedoelt volgens mij dat ze dus wel makkelijk een verhaal kan schrijven met een onderwerp, maar ze heeft geen onderwerp.

ot;
wat dacht je van het schrijfsels forum ofzo? het heet niet voor niets SCHRIJFsels -.-’

In stilte pak ik de stekker van mijn mobiel, normaal heb ik altijd muziek op staan maar nu even niet. Ik kijk naar een domme reclame op een site van een zogenaamd foto bewerk programma, een meisje met eerst bruine ogen krijgt daarna ineens blauwe. Net alsof iemand daar intrapt denk ik bij mezelf.
Een inkomend gesprek op msn, ’eventjes kijken dan maar’ denk ik bij mezelf. ‘Shit!’ Ze heeft me door, ik had iets tegen haar moeten zeggen. Maar daar is het nu te laat voor. Gewoon afsluiten en niet meer reageren dat moet ik doen.

een begin en dan kan je verder schrijven tijdje geleden gemaakt en geen ziun meer om verder te schrijven :wink:
succes