Verhaal ;)

Ik woelde even in bed en sloot mijn ogen. Het lukte niet om te slapen. Er gaat namelijk iets leuks gebeuren. Mijn moeder krijgt een kindje. Weer draai ik me om. Dat is als de tiende keer. Het geluk kan me ook niet op. Een baby, wat geweldig. Met een glimlach op mijn gezicht kom ik toch uiteindelijk in slaap.

‘Rachel!’ In de deur opening zie ik mijn moeder staan. Ik kijk even naar haar buik. ‘Rachel je moet allang naar school, het is negen uur.’ ‘Had me dan eerder geroepen!’ Boos gooi ik een kussen tegen haar gezicht en met een handige beweging zoef ik zo langs haar heen. Nu ze een baby heeft denkt ze alleen maar aan haar zelf.

Leuk hoor :wink:

Ik wil je wel helpen met je verhaal?

Hee, dit is mijn stukje tekst XD!

Ik heb nog wat ,
Dit :

Ze kan dan wel zwanger zijn, maar dat betekent niet dat ze ook alleen maar aan zichzelf mág denken. Hallo? Ik ben er ook nog hoor. Niet dat ik het stom vind dat ze zwanger is hoor, nee, ik vind het juist heel leuk!
Ik ontbijt snel en pak mijn tas in. Ik wou naar de deur lopen maar bedacht me dat ik mijn pyjama nog aanhad. Ik schoot naar mijn kamer rn deed heel snel mijn kleren aan. Ik moest snel zijn, ik was al veel te laat. School begon negen uur al. Ik kwam op school aan en een paar kinderen keken me raar aan. ‘Wat,’ vroeg ik, eiegnlijk net iets te bitchy. Ze schrokken. ‘Eehh… Niets, hoor,’ stamelden ze. Ik keek ze streng aan maar liet het er toen bij zitten. In de verte zag ik Roos staan en ik liep gauw naar der toe. ‘Rachel! Ik sta hier al een kwartier op je te wachten! Door jou heb ik de les gemist. Trut!’ Verbijsterd keek ik haar aan. Was dat Roos die sprak? Ik had geen tijd om een tegenwoord te zeggen, want ze liep al weg de school in. Totaal geschrokken loop ik mijn vriendin na die mij net voor trut heeft uitgescholden. Eenmaal in de les word het er ook niet beter op. Roos gaat naast Tessa zitten en ik zit maar met 1 of andere nerd opgescheept. Gister kreeg ik zo goed nieuws te horen en nu dit…Ik snap niet waarom Roos zo dpet als ik een keertje te laat kom. Eenmaal thuis had mijn moeder ook al slecht nieuws. ‘Het gaat niet goed me de baby, Rachel,’ zei ze. Ik moet even naar het park om de ellende van me af te schudden, denk ik. Toen ik bij het park aankwam, zag ik Eva zitten. Eva is pas nieuw op school, ze is nog erg verlegen. Daarom vind niemand haar nu ook aardig. Ik liep maar haar toe. ‘Wat is er?’ vroeg ik. Eva huilde. Ze probeerde hetniet te laten zien, veegde haar tranen af en deed alsof er niks was gebeurd. ‘Niks hoor,’ zei ze zo kalm mogelijk. Jaja, ik geloof niet dat je daarom zou moeten huilen. Ik wou haar wat opvrolijken. ‘Wil je amders met ons mee-eten? Het word heel gezellig!’ Eva keek op. ‘M-meen je dat?’ Ze staarde me ongelovig aan. ‘Ja, als jouw moeder het goed vind, en jij natuurlijk ook,’ zei ik. ‘Ja, graag! Ik bel mijn moeder wel even.’ Ze pakte haar blauwe samsung uit haar zak en toetste het nummer in. Haar moeder vond het goed, zei ze. Later in bed kon ik weer niet slapen. Er is veel gebeurd vandaag. Roos wil me niet meer, mama krijgt misschien een miskraam, ik word bevriend met Eva. Ik woelde nog wat maar uiteindelijk viel ik toch ik slaap.
Zucht, mijn moeder heeft me maar 5 minuten voor negen wakker gemaakt. Als ik thuis kom vraag ik haar wel of ik een wekker mag. Ik kleed me weer snel om, ontbijt en ren naar school. Roos staat daar weer, nog steeds boos, maar ze staat er wel. Ik loop langs haar heen. In de klas ga ik naast Eva zitten. Roos moet nu naast die nerd van gister zitten, want Tessa zit naast Elise. Roos keek jaloers en boos naar Eva, in de pauze. Eva kromp ineen. ‘Hé Roos,’ begon ik. ‘Doe eens even normaal, ik mag toch zelf wel weten met wie ik omga?’ Ik pakte Eva bij haar arm en trok haat me naar het muurtje waar ik altijd met Roos stond. Ze stond ons nog even jaloers na te kijken. 'Je moet eens meer zelfvertrouwen krijgen, Eef. Je bent een slimme, mooie aardige meid, en je moet je niks van andere aantrekken. Eva had lang, zwart haar. Ik had gewoon middelmatig bruin haar, in een schuin knotje. Tessa had weer lrullend rood haar en Roos glimmend donkerblond. Elise had bijna wit, zo licht was het. Na school zag ik Eva door iemand weggetrokken worden. Ik liep er schuifelend naar toe, en keek wie er stond. Roos.

Dat was het gene wat is al had :wink:

jA Ipee,

Schrijven jullie dit soms samen?