[Verhaal] Zoektocht naar geluk.

Hallo!

Ik had opeens inspiratie om een verhaal te maken, en ik zet het dan ook hier heen. Ik weet nog niet hoe het afloopt, maar het begin is er al.
Veel leesplezier!

Inleiding.
Abrupt word ik uit mijn slaap gewekt, het was deze keer mijn broertje die in mijn ogen met zijn nieuwe zaklantaarn zat te schijnen.
‘Jordi, laat me slapen!’ schreeuw ik boos naar hem. Ik wrijf mijn slaap uit mijn ogen, en keek mijn broertje eens aan. Hij kijkt met een bang gezicht naar mij.
‘Wat is er?’ vraag ik chagrijnig, en ik ga op de bedrand zitten. Zonder uitnodiging komt Jordi naast me zitten, en hij slaat zijn armen om mijn lichaam heen.
‘Papa en mama zijn weg…’ snikt hij dan opeens. ‘Ik had hele erge dorst, en ik wou wat drinken, maar papa en mama waren er allebei niet!’
‘Natuurlijk wel, je zag het vast verkeerd.’ Zeg ik dan, om Jordi gerust te stellen.
Voorzichtig pak ik zijn hand beet, en neem hem mee naar de slaapkamer van onze ouders. Als ik de slaapkamer binnen kom lopen, zoek ik druk naar het stopcontact. ‘Waar is dat rotding nou!’
‘Rox, hier is hij.’ Jordi loopt voorzichtig naar de andere kant van de slaapkamer, en het licht gaat meteen aan. Jordi komt weer naar me toe gelopen, maar als hij zich weer omdraait, en naar het bed kijkt, laat hij een harde gil horen.
‘Stil nou!’ sis ik naar hem, maar als ik naar zijn wijzende vinger kijk die naar het bed wijst zie ik waarom, midden in het bed ligt een grote plas, een grote plas rood bloed.

ik ben na de eerste zin opgehouden.
je schrijft VT en TT door elkaar, zeer vervelend.

ik wil graag weten hoe het verder gaat, lijkt me een heel spannend verhaal