Hello Girls!
Ik ben denk ik niet zo bekend hier op het sub-forum schrijfsels, maar ik was vorig jaar wel heel actief. Inmiddels heb ik weer zomer vakantie, en is het tijd voor een nieuw verhaal. Een verhaal schrijven is natuurlijk een stuk minder leuk als je tips en commentaar krijgt.
Ik ga dus weer hier een verhaal posten en ik hoop echt dat jullie het wat vinden. Maar ik kan tegen kritiek, ook als het hard overkomt, dus schroom niet om het te geven, ik zal je alleen maar dankbaar zijn!
Ook grammaticale tips en dergelijke zijn van harte welkom.
Enjoy!
Naam: Jessica Hoogezand
Geboortedatum: 14 september 1990
Geboorteplaats: Amsterdam
Geslacht: Vrouw
Lengte: 1.70 cm
Persoonsnummer: 624211635
Na 20 jaar single zijn, besloot ik in mei 2012 opzoek te gaan naar mijn ware liefde. Het idee dat ik net als mijn moeder zou eindigen, maakte me zo misselijk. Er moest iets aan gedaan worden, en wel nu. Ik kocht een enkele ticket naar Amerika, New York, en vertrok. Er was niets om achter te laten. Behalve mijn katje, Snoezie. Ze zal nu een fijn leven leiden bij mama. Ik ben Jessica en ik had liefde en vriendschap nodig in mijn leven. Ik voelde me zo eenzaam! Dit wilde ik zoeken in de wereld. De wereld die zo groot is, dat er voor ieder potje een dekseltje is. Mijn dekseltje liep niet rond in Nederland, dat was zeker.
En nu, ongeveer ander half jaar later, lig ik hier in een ziekenhuis in Oost-Azië, klaar om mijn verhaal te vertellen. Ben je klaar?