Verhaal: Zoals zij.

Beginstukje:

“Marly, opstaan”. Het is weer zover maandag, ik sta op pak mijn handdoek en een schone onderbroek. Snel ren ik naar de douche, “gelukkig” zeg ik hard op. Ik ben eerder dan Sara. Sara is mijn jongere zusje van 13, ze is echt een modepopje en heel populair. Ik daarin tegen ben 15 en niet zo populair, niet zo? Nee, gewoon helemaal niet, niks nada, noppes. Ik ben meer het rare meisje met die lelijke en merk loze kleding.

Doorgaan?
Stoppen?
Opmerkingen?
Tips?

Upje

Reageren A.U.B
anders heeft het geen zin om een verhaal te verzinnen :slightly_smiling_face:

rustig maar, er komt al een reactie aan. ga maar door, te kort om te kunnen beoordelen namelijk.

dit is indd te kort om te beoordelen. ga maar verder haha

haha ok
ik ga weer typen

Alleen doorgaan als je iets aan je spelfouten kunt doen. Ik vind dit vreselijk irritant, sorry.

Ik gooi mijn spullen op de wastafel, doe mijn kleren uit en spring in de douche. Na 5 min genieten stap ik uit de douchecabine. Ik droog me af en doe mijn onderbroek aan. Snel nog even tanden poetsen en dan een geschikte outfit vinden die ‘‘het’’ groepje kan waarderen. Ik loop naar mijn kamer en zie dat mijn zusje naar de douche rent. “Omg Marly, je weet dat ik altijd eerst douche. Laat mij gewoon voorgaan.” schreeuwt ze. Ik negeer haar en loop mijn kamer in. Ik zoek een broek uit die een beetje strak zit. Deze is wel mooi, donkere jeans en stiksels op mijn achterzakken. Ik pak een t-shirt met bloemetjes en 2 kleine zilveren oorknopjes. Ik doe alles aan en mijn oorknopjes in

sorry, ben niet zo goed in spelling.

Maar je weet toch wel dat er aan het begin van de zin een hoofdletter moet?

ik vind het niet zo fijn dat je álles wat ze doet beschrijft, wat je nu schreef kon ook zo; ik ging douchen, dan zet je iets neer over het feit da tje zusje dat niet leuk vind, ik kleed me aan naar hoe het groepje dat wil, marly schreeuwt dat ze eerst wil.

ik vind het wel goed :slightly_smiling_face:

annak bedankt!
Maar de meerderheid heeft op alles iets tegen dus ik stop ermee.

De meerderheid? Je hebt pas 2 negatieve reacties gehad. Je vroeg toch zelf om tips? Dan moet je niet direct stoppen als je ze krijgt, je kunt ook proberen er iets mee te doen.

Dat is wel waar maar er lezen ook maar 3 mensen.
Dus ik heb niet zoveel zin om verder te schrijven/typen.

of 4 ^

Wie zegt er dat dat zo is? Misschien lezen ze wel maar reageren ze niet. Dat heb je heel vaak hoor. En de meeste gaan pas reageren als een verhaal langer is.
Mijn verhaal heeft 23 hoofdstukken, die heb ik allemaal in één keer geplaatst en heeft ook pas een paar reacties. Je schrijft toch omdat je het leuk vindt, niet om de reacties die je krijgt?

Ja dat doe ik ook.
Maar dan schrijf ik liever gewoon voor mezelf.
Mag ik de link van jou verhaal?

De link van mijn verhaal staat in mijn onderschrift. (: