[Verhaal] Zo onbereikbaar, maar oh zo leuk.

Ik ben ook begonnen met het schrijven van een verhaal, dit is de eerste keer dus ik weet niet of jullie het leuk vinden. Al het commentaar is welkom en alleen maar handig voor mij!

Inleiding:
Puck is de hoofdpersoon in mijn verhaal. Puck is een mooi meisje en zit op het Montesorri Lyceum in Utrecht, ze zit in de 5e klas van het VWO. Ze lijdt een leuk leven met haar vriendinnen waarmee ze vanalles beleefd. Haar beste vriendin Yasmine zit bij haar in de klas en is bij iedereen geliefd, dit vind Puck soms vervelend omdat ze het gevoel krijgt dat al haar aandacht naar haar vriendin gaat, maar zonder haar zou haar leven een stuk minder leuk zijn. Verder zijn er nog haar vriendinnen Else, Liselot en Sanna. Else is een stoer meisje die veel met jongens opschiet, hier maken haar vriendinnen graag gebruik van. Voornamelijk Liselot, Liselot is de jongensverslinder binnen de groep, Sanna daarin tegen is een lief en rustig meisje die niet zoveel van jongens wil weten. Maar natuurlijk zijn er ook in dit verhaal weer enkele jongens in het spel…

Een eerste stukje:

Het is zaterdagmorgen half 7, ik schrik wakker van de wekker. Huh, de wekker hoe kan dat nou? Ik hoef toch niet naar school vandaag, snel kijk ik op mijn mobiel en zie dat het toch echt zaterdag is. Tot mijn verbazing zie ik dat ik mijn wekker ben vergeten uit te zetten de avond ervoor. Chagrijnig druk ik het jengelende geluid uit. Zuchtend laat ik me weer vallen in mijn bed, slapen zit er voor mij niet meer in. Ik mag dan wel een ochtendmens zijn maar om nou op zaterdag al om half 7 wakker te zijn is voor mij toch echt te vroeg. Ik draai me nog maar een keertje om en doezel weer langzaam in. Om 9 uur word ik wakker omdat mijn broer mijn kamer binnenstormt. ‘ Lieve, lieve Puck’, begint hij z’n verhaal. Eigenlijk weet ik al wat er nu gaat komen, waarschijnlijk heeft hij weer een kater en moet ik zijn rotklusjes opknappen…

Is het wat, of zeggen jullie van nee stop er alsjeblieft maar mee?

kan wel leuk worden…
maar je moet meer opletten op
de leestekens. bv; ik moet toch niet naar school vandaag ?

x verder!