[verhaal]: ''Ze moet verder gaan''

Het was vrijdagavond. Een koude winter dag. Ik was net een paar uurtjes thuis en blij dat ik binnen zat. De regendruppels vielen als bakstenen neer op de grond. Mijn vader hat gelukkig avond dienst en was dus een uur geleden al weggegaan. Ik vond het heerlijk om alleen thuis te zijn. Die stilte, alles voor jezelf hebben. Met mijn pyjama en mijn sloffen plofte ik neer op de bank. Ik pakte mijn laptop en keek wie er online waren.
Jojo (L) Love’s gonna get you zegt:
Hey hey (K)
Destiny(*) . Only special boys make me feel this way zegt:
Yo (L)
Hoe gaat het, je keek een beetje depri in de les?
Neee, ik was gewoon moe.
‘’Justin heeft zich zojuist aangemeld’’
De woorden gaven me een steek in mijn maag.
Je lover is online :grinning:
Hij is NIET mijn lover.
Is hier iemand depressed?
Ik word gewoon gek van hem. Hij achtervolgt me met de woorden ‘’Ik vind haar niet leuk.’’ En als ik hem negeer heeft hij altijd wel weer iets om mijn aandacht te trekken.
Justin zegt:
Hoi
Hallotjes
Hij praat tegen me.
Misschien vind hij jou wel leuk…
No way! Kijk wat hij zegt:
Justin:
Vind Destiny me nog leuk?
Wat moet ik nu zeggen Des?
Ik staarde naar mijn beeldscherm en realiseerde me dat er een ding was wat ik nooit zou snappen. Als hij niet geïnteresseerd in mij was waarom vroeg hij dan altijd zoveel over me? Ik wou dat hij me eens met rust kon laten. Zodat ik hem uit mijn hooft kon zetten.Jojo (L) Love’s gonna get you stuurt een buzzer!
Destiny (*) . Only special boys make me feel this way zegt:
Zeg nee.
Sorry, ik kon niet liegen. Misschien vind hij je nu wel leuk :blush:
Honderde emoties gingen door me heen. De woede voor jojo omdat ze me verraadde had. De zwakte voor Justin en de verdriet die ik had door al die gevoelens.

verder?

Ze moet verder gaan ja ;p waar gaat het in t’kort over? sorry, ik ben geen voorstander van msn gesprekken in verhalen! het is zo onpersoonlijk en simpel

Jaa sorry was weer iets te enthousiast :stuck_out_tongue:
Hier gaat het dus over:

Destiny is een 14 jarig meisje dat al 1 jaar verschrikkelijk verliefd is op Justin. (Een jongen in haar nieuwe klas) Als hij haar verteld dat hij twijfelt doet ze alles om aandacht te krijgen bij hem. Ze valt 5 kilo af, ze koopt van alles voor haar uiterlijk, ze snijd zich in zichzelf voor alle depressie. Haar vrienden zijn doodongerust en zijn bang dat ze elk moment te diep in haar polsen snijd. Wanneer Justin verteld dat ze moet verdergaan krijgt ze verkeerde ideeën.

Ik weet dat een msn gesprek indd niet echt in een verhaal hoort maar dit is het laatste stuk:

Destiny(*) . Only special boy’s make me feel this way zegt:
Wat zei hij?
Hij is nogal aan het dichten 
Vergeefs wachte ik tot Jojo alles zou sturen.
Justin zegt:
Ik hou wel van haar maar niet op die manier.
Justin zegt:
Misschien komt het nog maar nu voel ik niks voor haar.
Justin zegt:
Ze moet me vergeten en verder gaan.
De tranen prikte in me ogen. Waarom pakt hij niet gewoon een mes en steekt hij me gelijk neer? Dat zou een hoop pijn besparen. Zo erg was het niet om hem dit te zien typen. Maar om dit elke keer weer te horen dat maakte me zo zwak. De tranen stroomde over mijn wangen en ik liep naar de keuken en pakte een scherp mes en een doekje. Ik stroopte mijn mouw op en legde het mes tegen mijn sneeuw witte huid aan. Ik keek naar mijn andere littekens die een ‘’j’’ vormde en dacht weer na. Nee, deze keer niet. Ik zal er hier voor eeuwig spijt van hebben en hij is het niet waard. Ik legde alles weer op zijn plaats en liep terug naar de bank.Jojo (L) Love’s gonna get you zegt:
Gaat het wel schattie? Moet ik anders naar je toe komen?
Destiny (*) . Only special boy’s make me feel this way zegt:
Nee, het gaat wel.
Je gaat jezelf niks aandoen he?
Nee geen zorgen, dat is hij niet waard :wink:
Ik keek naar de tijd en het was langzamerhand al half 11. Ik voelde me moe en zwak dus ik besloot te gaan slapen.Destiny (*) . Only special boy’s make me feel this way zegt:
Maar Jo ik ga slapen. Ben focking moe. Koesjeee(L)
Goed gezien wijfie, spreek je morgen wel weer See Ya (K)
Ik sluit de computer af en loop de trap op. Ik poets mijn tanden en zie dat mijn ogen dik en opgezwollen zijn. Ik hoef tenminste niet mijn make-up weg te wassen. Ik lig in mijn bed en ik blijf woelen. Ik kijk op de klok, 1:00. De zin blijft maar in mijn hooft rondspoken: ‘’Ze moet verder gaan.’’

VERDER

mijn vader hat avond dienst? xD
zodat ik hem uit mijn hooft kon zetten?
Er zitten veel spelfouten in…
verder leuk verhaal =)