(verhaal) wtf, omg!

Ik zou i.v.p ‘verhaaltjeuh’ - gewoon ‘Verhaal’ schrijven, zo komt het wat serieuzer over c:

haha okey, thnx :wink:

De titel schrikt af… Voor mij tenminste.

Je bent niet de enige :’)

‘OMG, zijn sexy ogen!’ Ik belde elke avond met Mara. ‘Jaja, Los, dus ja ja hahaha. Dat jij nou zo gek bent op Jurre!’ ze maakt vaak grapjes over mijn geheimen verliefdheid. ’ (geheimen verliefdheid? hoe schrijf je het?) Zet zo’n opmerking even onderaan je stukje, en het is geheime verliefdheid ‘Maar Val, het duurt nu echt te lang! je moet het hem vertellen!’ zegt ze bijna smekend. Het is maar goed dat ik niet kan blozen want anders… Dat kan wel, logischer is dan ‘dat ze me niet kan zien’ 'dat ik niet snel bloos’Snel zeg ik, wetende dat ik een tijdje stil was; geen puntkomma maar een dubbele punt ‘Maartje, doe niet zo idioot!’. Ik zat pas een maand op deze school en voelde me al thuis. Niemand wist mijn verhaal en dat wou ik graag zo houden. ‘Val? Valentina? tientje Tientje?!’ Mara riep naar me door de telefoon. Ik schrik en roep snel: ‘Sorry Maar!’. Geen punt na een uitspraak ‘Je dacht zeker weer aan meneer en mevrouw: Geen dubbele punt nodigBennes?’, ze grinnikt zacht. Ik lach en vertel haar nog een half uur over zijn mooie spieren die ik zag toen ik ehh… ‘per ongeluk’ de kleedkamer in keek. Mara lacht en verteld verteltmij iets heel belangrijks: ‘Weetje, hij kijkt altijd naar je.’. Mijn hart sloeg een slag over,Mijn hart sloeg over is denk ik gebruikelijker? ik was door het dolle heen tot mijn moeder huilend binnen kwam.

Zo, omdat je wat commentaar wilde. Vat het niet al te bot op, ik kan geen hele zinnen typen tussen je stukje. Dus zo bedoel ik het niet! Verder, je wisselt constant tussen tt en vt en dat is heel vervelend. Probeer daar op te letten.
Succes met je verhaal!

Ik vind dat je nogal wisselt met TT en VT, gewoon in een tijd schrijven. Anders ziet het er zo… raar uit