[Verhaal] Winnaar?

1. Finale

“10.9.8.7.6.5.4.3.2.1 0!!! En daar komt ze ze is 12 jaar en is in de finale beland hier komt ze!!! Ella Waterman met het nummer Broken Bottles!”
Nu mag ik op ik moet het doen niet wegrennen Ella je kan het!Ik moedigde mezelf aan moet winnen.Daar sta ik en ik begin.”Begin!’’’riep Angela en daar ga ik!
All these broken bottles, bottles,
now we’re all torn up.
Look at all the glass on the floor!
Bottles, bottles yeah we mess things up,
and I don’t even know what we’re fighting for.

Bottles, bottles,
now we’re all torn up.
Look at all the glass on the floor!
Bottles, bottles yeah we mess things up,
and I don’t even know what we’re fighting for.

BOEM!ik moest stoppen.Na 5 andere acts waren de uitslagen en Martijn zou de naam roepen”En de winnaar van The Voice Kids is:Ella Waterman!!!”Ik hoorde mijn naam en ik had gewonnen ik rende rond het is nu een week geleden en staat de beker thuis.Ik heb auditie gedaan voor de Music Academie in California in mijn dromen ga ik er heen en ik hoop ook echt!

7 Maart 2012 op bed

Ik werd wakker en mijn moeder riep:ELLA!!! Er is post voor je!.ik wist niet eens waarom krijg ik post?Ik kwam beneden en zag op de brief staan:music Acedemie Calfornia Oh my Gosh!!Word ik toegelaten?In de brief stond:

Mrs. Waterman
You will be admitted to the California Music Academy
You will see the airplane on April 5 to take into LosAngles
Because you’re here as soon as possible to bring: Money clothes and your voice and your toegans evidence that in this letter zit.U is classified on the song and dance group and the dormitory is in dutch
JEEEEEEEJ Ik ben toegelaten mamamamamama ik ben toegelaten!!Mijn moeder riep:Gefeliciteerd schat!We gaan een feest vieren!!
2weken later ging ik mijn spullen pakken en geld in wisselen voor Dollars ik moest bijna gaan ik moest 2 keer over stappen en wou ook wat zien van America en nog 1 ding het feest was geweldig!!!

Ik liep over het vliegveld van New York en stapte over van die naar Los Angles Airport.Ik zat in het vliegtuig wat een hitte hier!!En ik zie de witte stranden al wat een uitzicht nu nog uit stappen!!

Ik loop nu naar de California Music Academy ik moet mijn pas pakken om er in te komen.

Ik zou even op je interpunctie letten, ik ben namelijk daardoor bij de tweede zin al afgehaakt.

toegans evidence ( :grinning_face_with_smiling_eyes: toegangsbewijs)
Ik ben het eens met Redrose!

Heb je google vertalen gebruikt voor de Engelse tekst :’’) Als je niet goed in Engels bent dan zou ik dat ook niet gebruiken in je verhaal.
Of je kunt dit doen:
‘‘Ella!’’ riep mijn moeder naar boven.
‘‘Oh god nee.’’ murmelde ik. Vermoeid opende ik mijn ogen en sloeg mijn dekbed van me af. Slaapdronken trok ik mijn badjas aan en slofte naar beneden. Ik vroeg me af waarom mam me in godsnaam zo vroeg -hoe laat is het eigenlijk- dwong om op te staan. Ik hoop dat er niets ergs gebeurd is. Of nog erger, dat oma op bezoek kwam. Een rilling trok over mijn rug.
‘‘Ella, snel. Er is post voor je!’’ Ik trok mijn wenkbrauwen op, maar ik was halverwege de trap dus natuurlijk kon niemand dit zien. Ik? Post? Ik krijg nooit post. Ik rende de trap af, waar mam met glunderende ogen een envelop in haar handen vast hield. Aan de kreukels en scheuren te zien die mam tevergeefs met plakband had beplakt heeft mam hem al open gemaakt.
‘‘Het spijt me schat. Ik ben gewoon net zo’n nieuwsgierig schaapje als jij.’’ Ik stak mijn tong uit en griste de brief uit haar handen. Ietwat onbeleefd, maar zij heeft mijn brief geopend zonder het te vragen! California Music Academy zag ik op de envelop staan. Mijn hart klopte in mijn keel en mijn handen begonnen te trillen. Minuten lang bleef ik zo staan.
‘‘Ella, maak hem dan open. Je bent aangenomen!’’ Verschrikt sloeg mijn moeder haar handen voor haar mond. Mijn knieen knikten en ik werd wat lichtjes in mijn hoofd, terwijl ik de woorden probeerden te verwerken. Ik ben aangenomen. Ik schudde mijn hoofd en opende de envelop -wat best wel moeilijk was aangezien ik al dat plakband moest ontwijken-. Mijn ogen vlogen over de regels maar het stond er toch echt.
‘‘Ik ga naar Californië.’’ fluisterde ik ongelovig. Mijn moeder begon hysterisch te lachen en te huilen tegelijk en ik stond daar maar met die brief in mijn handen.

Verder moet je idd op je interpunctie letten en is het misschien slim om het ‘‘Tips voor schrijvers’’ topic te bekijken.