[verhaal]Wie is te vertrouwen?

Ik ben op mijn kamer mijn haar aan het stijlen. Ik ga zometeen naar Tom toe, dat is mijn vriend sinds ongeveer een maand. Ik ben met mijn gedachten al bij Tom, hij was de eerste jongen waarmee ik verder ben gegaan dan alleen een beetje kusje, kusje, knuffel. We hebben nog geen sex gehad, maar hij heeft mij wel al gevingert en gebeft.

Terwijl ik met mijn gedachten al bij Tom ben, hoor ik op de achtergrond het liedje There you’ll be van Faith Hill. Een prachtig liedje waarbij ik soms echt kan wegdromen. Maar daar is nu geen tijd voor, want ik wil de trein van vijf over twaalf nog halen.Het enige nadeel in de relatie van Tom en mij is dat hij in Roermond woont en ik in Venlo woon. Dat is dus bijna een half uur met de trein, achja ik heb het voor hem over.
Mijn haar is helemaal gestijld, nu even snel mijn tanden poetsen en mijn mascara bijwerken. Ik loop naar beneden, roep naar pap dat ik bij Tom ben, en stap op mijn fiets. Als ik het perron op loop, zie ik de trein al staan. Ik stap in en zoek een lekker rustig plekje, er is bijna niemand in de trein. Mijn oordopjes gaan in, en ik ga lekker naar buiten staren en aan niks denken.
Als ik over het station van Roermond loop zie ik Tom al staan. Ik loop naar hem toe, sla mijn arme om hem heen en geef hem een kus. We steken beide een peuk op, en ik spring achterop zijn bagagedrager.
Eenmaal bij hem thuis zegge we zijn pa gedag, dan lopen we meteen door naar zijn kamer. We gaan op zijn bed zitten, hij kust me. Ik voel zijn handen over mijn lichaam gaan, en hij duwd me zachtjes achterover. Zijn hand gaat in mijn broek, maar ik duw hem eventjes weg.‘Zet eens een film aan schatje’ zeg ik met een zachte stem.
Hij pakt de dvd Step-up 3 die kijken we altijd, ik heb hem al zeker 25 keer met Tom gekeken.
Als de film aanstaat ga ik lekker knus tegen hem aan ligge. Maar al snel volgens we niks meer van de film en zijn we alleen maa met elkaar bezig.
Uiteindelijk heeft hij alleen nog zijn boxer aan, en lig ik in alleen nog een hemdje.
Het is vijf uur, ik moet gaan. Ik moet s’avonds nog paardrijden. Op het station zoenen we nog wat, dan moet ik echt gaan.
Als ik s’avonds op msn kom begin ik tegen Tom te praten.Ik vraag of hij dalijk nog uit gaat, ‘nee, Ceel komt zo’. Ceel is zijn beste vriend, alleen ik heb ruzie met hem. Gewoon om een of andere stomme reden, ik weet de oorzaak niet eens meer.
Ik zeg tegen Tom dat ik dan maar ofline ga, omdat ik geen zin heb in nog meer ruzie met Ceel. Maar blijkbaar viel dat niet echt in goede aarde bij Tom want ik kreeg een kortaf ‘doe eens normaal tegen mijn vriende’ terug. Zo gaat het een tijdje door tot dat de ruzie zo heftig wordt dat ik eindig met een ‘het is over klootzak!’ Ik ga ofline…