Hey,
Ik schrijf een verhaal en ik was aan het twijfelen of ik het wel hier zou zetten, maar ik dacht waarom ook niet. Commentaar is altijd welkom
Veel lees plezier alvast!
[b]Wie ben jij?[/b]
Arriane een meisje van 15 was een normale tiener zoals alle andere en was net veranderd van school. Tot haar vriend Alec achter haar aankomt en ze zijn geheim te weten komt en misschien is Arriane toch niet zo normaal zoals ze dacht.
Daar zat ik dan helemaal alleen vanachter in het klaslokaal. Nieuwe school,nieuwe mensen,nieuwe leerkrachten. Ik kende helemaal niemand. Terug opnieuw beginnen had ik mezelf voorgenomen. Want op mijn vorige school had ik het zo hard gehad. Je vraagt je waarschijnlijk wel af wat er gebeurt is. Awel ik zal het vertellen:’ Op een dag was er nieuwe knappe jongen op school. Alec. Hij was super knap! Bruine haren, mooie heldere mooie groene ogen, zacht gebruinde huid, mooie witte rechte tanden en lekker gespierd. Rauwtch. Een echte god en alle meisjes waren verliefd op hem. Op een dag begon hij opeens met me praten. Hij was best wel leuk en ik moest zeggen ik kreeg mega veel vlinders in mijn buik. Twee maanden later waren we samen. Ik was in de zevende hemel. Want ik vond mezelf nu niet echt knap. Ik heb bruine ogen, bruine lange krullen en ben niet één van de magerste. Een paar populaire meiden waren super jaloers en begonnen me te pesten. Het begon met mijn boekentas verstoppen,maar ze gingen als maar verder zo hebben ze bevoorbeeld tijdens lichamelijke opvoeding mijn kleren in een boom gehangen. Alec steunde me wel en was super lief,maar hij was mystrieus alsof hij iets verborg voor heel de wereld. Na 4 maanden gepest geweest was de maat vol. Ik ben zonder iets te zeggen van school veranderd. Ik heb zelfs niets tegen Alec gezegd. Het is beter zo.’ Opeens maakte iemand me wakker uit mijn dagdromen. Het was een vrouw. Ik schat haar rond de 40. Ze was vrij groot en een beetje mollig. Had een spitse neus en een veel te kleine bh aan. En voor de rest was ze in het grijs gekleed. Ze vroeg me:‘En wie ben jij? En hoe oud ben je?’ Ik antwoorde dat ik Arianne ben en 16 jaar ben. Ze heette me welkom en zei dat Verbeek heette,mevrouw Verbeek en ze gaf wiskunde.Ze gaf mij nog wat boeken en begon met de les. Het lesuur vloog voorbij en toen de bel ging stond ik rustig op en liep naar mijn kluisje. Er kwam een meisje met blond stijl haar naar me toe. Ze had groenige ogen met een beetje orange precies, ze was niet mollig of smal. En zag vrij bleek. Ze stak een hand naar me toe en zei tegelijk er tijd:’ Welkom ik ben Gabie.’ Ik mocht haar al direct en ze zei dat ze samen bij mij in de klas zat enzo liepen we verder naar het volgende lesuur. Een paar uur later was de school uit en fietste we samen naar huis, ze woonde namelijk niet zover van mijn huis af. Ze praatte over van alles en nog wat. Ik was weer effe in gedachten verzonken en luisterde niet echt tot Gabie opeens:'Arianne!!'riep