Verhaal.. - WHISKY GIRL -

Aaaaaaaah wat een engerd :S

nieuw stukje. :3

WAT IN GODSNAAM GEBEURT ER MET ME?!
WAAROM WORD IK GEDRAGEN?!
IK WIL DIT NIET.
Help help help help!!!
Niemand kan mij horen.
Ik probeer te gillen maar er komt geen geluid uit mijn keel.
Het is als een nachtmerrie.
Ik wil dit niet.
Ik probeer me los te rukken uit zijn armen.
Ik ben bang.
Ik heb tranen in mijn ogen.
Ik wil niet dat dit gebeurt.
Ik ik ik ik.

Nee.
‘NEEEEEEE!’ Schreeuw ik.

Dit gebeurde allemaal zo snel. Als in een strip. Of een samenvatting van een verhaal. Of nee, nog beter; steekwoorden. Fietsen, jongen, slingeren op de fiets, vallen, jongen meisje dragen, gebouw in, kleren uit, en dan de hele zooi.

Hij kijkt om zich heen en loopt dan een gebouw in. In de lift knijpt hij in mijn bil en probeert hij aan me te zitten maar ik sla hem.
We zijn op de 10e verdieping en hij stapt een kamer in.

Ze staat daar. Grijnzend. Met haar handen over elkaar.
De jongen laat me uit zijn handen vallen en kijkt verschrikt naar het meisje.
Het whisky-meisje loopt naar hem toe en streelt zijn wang.
‘Maar jij bent nog veél mooier.’ Zegt hij geamuseerd. Ze slaat haar ene been om die van hem en haar arm om zijn nek. Ze glimlacht. Hij glimlacht.
Dan laat ze hem los en pakt mijn arm en sleurt me mee de deur uit. We stappen de lift in en als hij aankomt rennen gaan de deuren dicht.

‘Waarom deed je dat?’ Zeg ik.
‘Omdat ik ook wel even iets leuks wilde doen, nou goed?!’
Ik barst in tranen uit en ben helemaal in de war alsof ik een kater heb. ‘Hoe wist je dat ik daar was en waarom ging je hem verleiden en oh…’ Ik snik en zak op de grond.

De lift gaat open en ze stapt uit zonder me overeind te helpen. Ik sta op en strompel de lift uit.

Buiten in de nacht glinstert en glanst er iets het is een rode motor met zwarte details. Het is prachtig.
‘Een motor?! Whisky-meisje… Ach, dit is van de gekke. Ik ga daar niet op. Waarom heb je geen auto?!’ Roep ik uit.
Ze zegt: ‘Ik hou niet van passagiers. Je gaat ook niet achterop. Dat is veel te gevaarlijk. Ga maar op je fiets en als je thuis bent wacht ik op je.’

Wat is ze hard.

Na een lange tocht ben ik thuis en mijn benen lijken net noodles. Het lijkt alsof ik in een trance ben mijn handen trillen alles trilt.
Ze staat buiten op me te wachten.
‘Mooi. Je bent er. Nou hup, naar binnen en laat je tranen niet zien, en ga je kamer binnen.’

reacties? :]

Ja, up c:

Wauw!!!
Snel verder!!!

wat is zij raar:S

Felix is raar? :'D
Nee ze is gewoon heel hard. :stuck_out_tongue:

Ik doe wat ze zegt.
Dan merk ik pas wat voor ongelooflijke gek ik ben.
Want ik vertrouw haar.

Ik doe de deur open en loop naar binnen. Mijn moeder zit tv te kijken.
‘DEMELICCIO! Waar was je? Het is al pikkedonker buiten.’ Roept ze bezorgd.
Ik probeer mijn haar voor mijn ogen te houden.
‘Ik kwam een meisje van school tegen en toen gingen we lekker kletsen.’ Lieg ik.
‘Ik was zo ongerust! Nou, ik hou je niet te lang bezig; hup, naar bed.’
Ik loop de trap op, mijn kamer in.

Whisky-meisje in mijn kamer om 12 uur. Of nouja, eigenlijk half 11. Maar in films zeggen ze altijd 12 uur.
De tranen komen weer terug. ‘En nu vertel je precies waarom je daar was, en waarom je die jongen verleidde, en waarom je mij wilt KENNEN!’ Schreeuw ik.
‘Ik… zag je. En toen zag ik die jongen. Jullie twee. Op straat. En eh… toen dacht ik: Foute boel! Dus ik volgde jullie.’
Ik zeg: ‘Hoe kan dat nou weer! Je was al in de kamer toen wij de deur opendeden.’
Ze zucht geïrriteerd. ‘Kan je stoppen met vragen stellen?! Ik klom via het raam, nou goed?!’
‘Hoe wist je dat het de tiende verdieping was?’
Ze rent naar me toe en wilt haar hand op mijn schouder leggen en mij een hard woordje toespreken maar ze stopt, met een centimeter verschil. Ze kijkt naar haar hand in de lucht en ik kijk haar verward aan.
‘En mijn grootste vraag is…’ terwijl ik haar schichtig en onderzoekend aankijk.
‘… waarom je mij nooit aanraakt…’

Het is ochtend. Ochtend! Ik ben niet verkracht door een creep, en ook niet aangevallen! Dubbel bonus!
Ik ga rechtovereind zitten. Gelukkig. Ik heb uren gewacht tot gisteravond voorbij zou zijn.
Ik voel alsof ik een beschermengel heb. Ik noem haar Eline. ‘Oh, bedankt beschermengel Eline!’
Ik ben een vreemd kind.

Ik stap uit bed en rek me uit. Ik kleed me aan loop naar beneden ga aan tafel zitten.
Mijn moeder zit tegenover me ziet er moe en oud uit alsof ze zichzelf niet verzorgd. Als een frommeltje.
Ik pak de Cheerios pak en gooi een kwart in een bakje. Ik pak een lepel en giet melk in het bakje.
Ze vraagt: ‘Lekker geslapen?’
God. Dat is volgens mij de meest-gevraagde vraag ooit. Waarom vraagt ze niet over gisteravond? Waarom vraagt ze niet of ik gisteravond niet heel toevallig bijna verkracht ben door een jongen? Waarom vraagt ze niet of ik misschien vriendinnen ben geworden met ene whisky-meisje? Ze vraagt nooit iets. Volgens mij kan mij haar niets schelen. Het enige wat ze vraagt is dus: Lekker geslapen?
‘Ja, ik heb heerlijk geslapen, mam. Als een roos! Of een os.’ Roep ik.
‘Daar ben ik blij om. En nu naar school.’
‘Maar ik heb nog niets gedronken?’
‘Ach, niet zeuren, je hebt melk gedronken!’
‘Van het bakje!’

Zie je nu waar ik elke dag mee moet leven?

School is… tja, wat is school eigenlijk?
Ik zit in geschiedenis. Mevr. Bondine legt ons uit over iets dat we al in groep 7 hebben geleerd. Maar dat is wel fijn. Nee, niet dat het nu allemaal weer terugkomt, maar in ieder geval leren we geen nieuwe dingen.

Hierna is het lunch. Alle groepen zitten bij elkaar: de knappe jongens, de rijke meisjes, de meisjes die in elke klas een 10 hebben, de jongens met de grootste sterkte met brillen, de meisjes met de grootste billen en borsten, de meisjes die arm zijn en waar hun oma’s hun kleren breien en naaien, de jongens die bijna elke dag naar de fitness gaan, en meer mensen.

Nu komt het moeilijkste. Waar moet ik gaan zitten? Gisteren hadden we geen lunch. Gisteren was een korte dag omdat het de eerste dag van school was. Waarom de eerste dag een korte dag? Omdat de juffen en meesters de namen uit hun hoofden moeten leren en de lijst maken met kinderen uit hun klas en meer. Op deze school doen leraren iets altijd last minute.

Ik kijk om me heen. Daar. Daar in dat hoekje. Waar allemaal vuilnis op ligt. Naast de prullenbak. Daar zit niemand. Ik loop er naartoe met mijn blad in mijn handen. De cafetaria-vrouw gaf ons gestampte aardappelen, slappe dampende broccoli, en een hotdog.

En ik ga zitten. Alleen.

beetje lang stukje . :x

oh en meiden, vinden jullie lange of korte stukjes fijner?

lange stukjes vind ik veel leuker!
Verder!

Supercool, ik vind lange stukje leuker!!!

waarom ben je nie tdoor gegaan?