[VERHAAL] When I saw you for the first time ..

Heeee, sorry voor dat ik zo chaotisch ben. Zoals jullie misschien al gemerkt hebben heb ik nog een topic open staan. Aangezien ik dat topic niet kon verwijderen, doe ik het maar op deze manier. Ik heb een nieuw verhaal voor jullie. Het is een Horror/ Fantasy verhaal. Hier is de proloog:

11 APRIL 2013
Hoe kon ik nou zo dom zijn om op hem verliefd te raken? Ik kon wel meteen zien dat hij niet helemaal spoorde. Maar toen ik hem zag… ik kreeg gewoon een WAUW gevoel. Een gevoel dat ik bijna nooit heb.
Ik had hem nooit moeten volgen naar die loods. Ik had nooit in de kastjes mogen kijken. Nu ben ik achter de harde waarheid gekomen. Poppen, overal poppen. Poppen die verdacht veel lijken op kinderen. Kinderen die geleefd hebben. Kinderen die gevangen zijn genomen en getransformeerd zijn… Ik ben de volgende. Hij heeft het op mij gemunt. Wat moet ik doen? Help me alsjeblieft. Ik ben bang…

Ik hoop dat jullie het wat vinden. De proloog is best wel kort! Ook voor de duidelijkheid; HET ZIJN NIET ALLEEN MAAR DAGBOEK BLADZIJDES!! Dit was gewoon even voor de proloog…
Bedankt voor het lezen! c;

Kuss,

Huh? Dit is toch helemaal geen dialoog?

Ho oeps, typfoutje :flushed:

Ik erger me eigenlijk best wel aan je schrijfstijl. De zinnen zijn niet echt goed geformuleerd waardoor het voor mij niet echt loopt.

Oh okee… Hoe bedoel je precies? Whaha.

Oeh klinkt spannend! Ik hou wel van dit soort verhalen. Ik ga proberen te volgen! En ik erger me helemaal niet aan je schrijfstijl. Ik vind het wel fijn…