{verhaal} What ever it takes.

Heei meiden,
Ik was m’n kamer aan het opruimen, toen in inspiratie kreeg.
Daarom ga ik nu een verhaal schrijven. Ik zal eerst even vertellen waar het over gaat.

Dit verhaal gaat over Taco, hij heeft een zusje Santana. Ze wonen in Mexico –stad, in een sloppenwijk. Taco zit gelukkig niet bij een of andere bende. Taco en zijn familie zijn zelfs best gelukkig, ook al zijn ze zo arm. Alles veranderd als Santana word ontvoerd. Taco’s moeder geeft hem overal de schuld van, dus hij zet alles op alles om zijn zusje te vinden. Het word allemaal erger als hij erachter komt door wie ze is ontvoerd.

Okee, het idee klinkt wel leuk =)
Ik weet natuurlijk niet hoe je schrijft, maar begin maar :wink:

Hoofdstuk 1 {Taco}

Vermoeiend wurmde ik mezelf tussen de sloppen door.
Ik kwam net van school en op de terug weg wist ik nog snel fruit te stelen van de groenteboer.
Als ik het gordijn van ons hutje opzij schuif, komt Santana op me afrennen.
“Moest jij niet op school zijn?” vraag ik verbaasd. Ik zie haar twijfelen en vervolgens antwoord ze: “Van mama mocht ik thuis blijven.”Met een opgetrokken wenkbrauw kijk ik haar aan en loop naar mijn moeder toe.
“Madre. Ik heb fruit ge…gevonden.” zeg ik onzeker.
“Mijn zoon, we weten allemaal dat je het tijdelijk hebt geleend.” zegt mijn moeder en geeft een knipoog.
Als ik naar buiten loop zie ik mijn zusje met een jongen praten en ze geeft hem ook een kusje. Zodra ze naar binnen loopt trek ik haar aan haar arm.
“Wat moet je?” vraagt ze brutaal.
“San, wie was dat?” vraag ik nieuwschierig.
“Oh, dat is Roberto maar. Ik ga morgen met hem mee, hij wil me wat laten zien. "
Ik knik en loop weer naar buiten. Daar staat hij met een paar vrienden te praten. Hij heeft het over een nieuw slachtoffer. Ik vertrouw deze gast niet. Morgen ga ik Santana overhalen, nu niet. We moeten eten.

verder? Opbouwende kritiek is welkom ( =

ik ga maar gewoon verderr.

Hoofdstuk 2 {Santana}

Als ik mijn pyjama aan heb, ga ik liggen op de bank. Mijn bed.
Rustig denk ik na over morgen. Roberto zei dat ik vanaf morgen een jonge vrouw zou worden. Wat zou hij daarmee bedoelen? Ik was al 14 en ik vind dat ik goed gevormd figuur heb. Ik draag wel te grote bh’s, want ik moet namelijk de oude van mijn moeder aan. Misschien wil Roberto wel met me naar bed, hij zei tenslotte dat hij van me houd. Nee, dat zou hij nooit doen. Daar ben ik nog helemaal niet klaar voor. Misschien wilt hij dat ik ga roken. Nee, dat zou hij ook niet doen. Eigenlijk wist ik niet zo veel over Roberto. Alleen dat hij de populairste jongen van deze wijk was. Hij was leider van één van de grootste bendes van de stad, maar als ik vroeg wat hij nou precies deed zei hij altijd: ‘Oh, iets met vrouwen en wapens.’. Ik vind het allemaal maar oké, zolang hij maar van me houd.
Met deze gedachte val ik een rustige slaap.
Als ik de volgende dag samen met Taco onderweg ben naar school krijgen we ruzie. Hij is het er niet mee eens dat ik niet naar school ga, omdat ik met Roberto heb afgesproken. Hij zegt dat hij hem niet vertrouwt en dat hij mij niet waard is.
“Laat me gewoon met rust!” boos loop ik weg. Naar de plek waar ik met Roberto heb afgesproken.

{Taco}

Dat kind is echt eigenwijs! Ik heb haar gezegd dat hij gevaarlijk is. Nu denkt ze dat ik jaloers ben. Wat nou jaloers?
Waarom maak ik me eigenlijk druk? Als er iets gebeurt is het Santana’s eigen schuld. Het zal dan niet de eerste keer zijn dat ze word verkracht. De vorige keer werd ze in een steegje getrokken en door drie jongens verkracht. Mijn moeder is in het verleden ook al verkracht. Daardoor is ze zwanger geraakt. Eerst van mij en toen van Santana.

Wat Taco op dat moment niet weet. Dat er iets verschrikkelijks gebeurt met zijn zusje. Aan de andere kant van de stad.

verder, lijkt me een leuk en spannend verhaal.

verderrrr,
ik gah je verhaal nu egt stalken,
want je weett :angel:
houvanjouw! :sunglasses:

Hoofdstuk 3{Santana}

“Roberto? Wat is dit?” vroeg ik bang. Roberto was samen gekomen met een paar vrienden en ze zeiden dat ik me moest uitkleden. Toen ik weigerde, kleedde ze me uit. Met veel gedoe stond ik hier naakt. Ik zag ook nog een man in pak staan.
“Goed figuur, mooie borsten, slankpostuur. Goed dat ze nog maagd is. Hoe duur zei je?” zei de man in het pak. Ik probeerde weg te rennen, maar de vrienden van Roberto hadden me stevig vast.
“Laat me met rust! Ik wil naar Taco toe! Laat me gaan, Roberto. Alsjeblieft!” gilde ik. Roberto gaf een stomp ik me buik, waardoor ik naar lucht snakte.
“Vijfduizend dollar, omdat ze nog maagd is.” zei Roberto met een gemene glimlach.
“Wat is er aan de hand, Roberto.” vroeg ik nog steeds bang. Met diezelfde gemene glimlach liep hij naar me toe.
“Je word een hoertje, zo’n slet die met iedereen naar bed gaat. Ik heb je zojuist een deal gesloten. Dan ga je naar zo’n hoerenhuisje.” lacht hij nog altijd gemeen.
“Ga je haar nog komen op niet?” vraagt Roberto ongeduldig.
De man zegt iets en trekt me in een busje. Dan scheurt hij weg. Ik zie nog andere meisje tussen de 10 en 18 in de bus zitten, maar ze spreken een taal die ik niet versta. Langzaam realiseerde ik me wat er was gebeurt;
Ik ben verkocht.

verderr ?