Verhaal! Wat willen jullie ?

Hey meiden!
Ik vind schrijven echt super super super leuk en ik doe het al sinds ik klein ben :slightly_smiling_face:. Ik wil graag verhalen op deze site gaan posten, maar ik heb echt geen idee wat jullie willen. Willen jullie een drama verhaal, of een spannende thriller? Laat het achter x

Wacht ben jij dezelfde xEmma, want dan begrijp ik niet waarom jij twee accounts hebt…

@Fief Ik heb er iets van vier en ik weet ook niet waarom ik ze heb :’) (en de rest zijn van mijn zusjes I swear)
@xEmma Het is moeilijk te peilen wat voor verhalen Girlsceners willen, maar door te vragen of ze thrillers of romans willen lezen kom je ook niet heel ver. Bedenk zelf een verhaal en als je het post zie je wel of Girlsceners het leuk vinden. Het ligt eigenlijk niet geheel bij je concept maar ook bij je schrijfstijl. Je verhaal kan zo langdradig zijn als wat maar als je schrijfstijl fijn is dan zal er veel vraag naar je verhaal zijn.

Oh ja dat Toetsenbord- en Cherrytomaatjesgedoe, heb ik je al vergeven hoor :grinning_face_with_smiling_eyes:

Doe wat jij wilt !
Horror, drama, romantiek maakt niet uit. Je zult zien wie het leuk vinden en wie niet. Je kan niet iedereen tevreden houden :wink:
Succes x

ik heb maar 1 acc? misschien is het een andere Emma ?

Iedereen houdt van andere verhalen. Doe waar jij je prettig bij voelt en als mensen het een leuk verhaal vinden merk je 't vanzelf door de ‘volgers’.

Ik sluit me aan bij Nirvana. Ik had nooit gedacht dat zo veel mensen mijn verhalen leuk zouden vinden, maar blijkbaar slaat het aan. Denk out of the box, en schrijf vooral voor jezelf :slightly_smiling_face: als mensen hier het ook leuk vinden, is dat mooi meegenomen, maar lezers moeten niet je prioriteit hebben.

Schrijf wat je leuk vindt, anders is het niet jouw verhaal.

Ik ben niet dezelfde :face_with_raised_eyebrow:

Sorry! Maar je begrijpt mijn verwarring denk ik wel, haha.

Haha ik begrijp je
Toen ik zag dat een xEmma deze topic had aangemaakt dacht echt zo van wtf ben ikdat?! :flushed:
Maar dat is niet zo :flushed:

Hahaha ik wist niet dat er nog een xEmma was. Sorry !