Korte uitleg:
- Okey, dit is het dan. mijn eerste verhaal op gs.
- het gaat over een halfvampier die verliefd wordt op haar leraar
- aan het begin van een stukje staat er soms “Jade” of “Mathijs” dat wil alleen maar zeggen dat het vanuit dat persoon verteld wordt
.
- het is een zestienplus verhaal vanwege seksuele gebeurtenissen.
veel lees plezier!!
“Jade”
Het was een van onze laatste schooldagen dit jaar. “schiet op!” zei ik. “straks komen we nog te laat.” Maar ja, we waren op tijd en het was gezellig. We hadden maar een paar uur vandaag en we kregen een paar nieuwe leraren, bij Biologie, Nederlands en nog iets. Wat ik toen nog niet wist, was dat de leraren niet alleen aardig waren, maar soms ook wel chagrijnig. En dat ik op een van hen verliefd zou worden. Mathijs Brugge was zijn naam, hij was onze Biologie docent. Hij zag er niet verkeerd uit, maar het blijft een leraar toch? Ik was bijna zeventien en hij was vijf jaar ouder. Jade, je doet weer raar.
De volgende dag op school begonnen we gelijk over de leraren. “Haha Veerle, eindelijk is iemand het met me eens dat hij bovenaan hoort.” We waren bezig een top drie te maken van onze knapste leraren. En natuurlijk stond snappie bovenaan, dat was onze bijnaam voor hem. We wisten toen nog niks over wat er zou gebeuren hierdoor. “wie staat er bij jou op twee Veerle?” “ hhmm. Ik denk meneer Pogel.” “ hij is wel cool.” De dag was al snel afgelopen, het was tenslotte dinsdag en we hadden maar vier uur school. Toen we thuis waren gingen we allemaal onze eigen weg.