[Verhaal] Vlinders

Proloog

Ik heb nooit veel geweten over de liefde, maar de gevoelens die in mijn hoofd rondfladderden als vlinders waren het enige bewijs tegenover mijn zielloze lichaam. Deze gevoelens waren bijna even sterk als mijn eeuwig durende dorst. De gedachte aan bloed maakte mij ineenkrimpen, terwijl een zachte bries mijn haren door de lucht liet vloeien als inkt op papier. Daniël pakte mijn hand vast en kneep er bemoedigd in. Samen met de bries sloeg een vlaag van zijn geur in mijn gezicht en ik voelde dat mijn dorst steeds ondraaglijker werd.

Ja, nog een vampierverhaal. Dit was een deel van mijn inzending voor de Bloedhete zomer verhalenwedstrijd. Ik zou graag willen weten wat jij ervan vindt, advies en/of commentaar is erg gewenst!

Ben wel benieuwd naar wat de andere hebben ingezonden voor die wedstrijd:P Verder dus. Ik heb ook mijn ingezonden verhaal hier gepost, mocht je het willen lezen, hij heet Koude handen

Ik ben benieuwd naar de jouwe!

@DeClique_95, je link van doet het niet. (; Ik kan je verhaal niet bekijken.

@ Cullen, het was ook geen link:P Ik zal er nu even een link van maken: Link naar Koude handen

Ga je nog verder? Ik ben benieuwd!
X