*Verhaal* Vlagen van angst © MJ555

Ik ben aan een nieuw verhaal begonnen, en ben benieuwd of jullie het interessant of spannend genoeg vinden om het te lezen, Commentaar, reacties en kritiek zijn welkom.
Ik houd van vaag schrijven dus ik ga niet vertelen waar het precies over gaat, ik kan wel verklappen dat het sinister wordt en het geen standaard “ik hou van hem” verhaal wordt.
Dit is mijn tweede verhaal hier op Girlscene, dit is mijn eerste:

http://forum.girlscene.nl…hart/list_messages/125115

en hier heb ik monologen en tekstjes staan:
http://forum.girlscene.nl…J555/list_messages/159566
Nu heb ik genoeg reclame gemaakt, dus hier onder vind je mijn verhaal.

Vlagen van angst © MJ555

Ze liep op de paden, ongerept stuk natuur. Zo vredig en mooi. Ze moest even slikken, ‘waarom was haar leven niet zo?’
Het was eigenlijk nooit een geheim geweest, dat er zo veel was gebeurt. Nu voelde ze zich slap en levenloos, alsof alles zo van haar af kon glijden. Er kwam niets uit haar handen en niets bruikbaars uit haar hoofd. Haar lijf was rusteloos, alsof het alle kanten op wilde. Haar pezen schreeuwde om actie, maar de loodzware gewichten om haar lijf. Weerhielden haar van leven.

hee, dit stond toch ook bij monologen?

Klopt, het was eerst een kort stukje, maar toen heb ik er een langer verhaal van gemaakt :slightly_smiling_face: en omdat ik weer zin heb om te schrijven, open ik hier een nieuw topic voor. Dat vind ik duidelijker :slightly_smiling_face:

^ Ik dacht dat er stond: hee, dit stond toch ook bij mongolen?
Haha dus ik denk echt van wtf?
Maar even on topic, je schrijft mooi maar ik zou minder beschrijvingen plaatsen dat leest namelijk in mijn ogen een beetje irritant.

Elane fietste naar huis, het was al laat en een onrustig gevoel in haar maag liet haar harder trappen. Steeds sneller en sneller. Ze voelde hoe de ijzige wind langs haar gezicht streek en de huid op haar lippen liet schilferen.
Toen ze bij haar huis aankwam opende ze snel haar deur en Elena stapte naar binnen. Een kille vlaag van angst overviel haar toen ze ijzige tocht van het openstaande raam op haar huid voelde. Ze kon zich niet herinneren dat ze die open had gezet. Nog voordat ze iets kon beseffen, streek er iets langs haar benen. Ze wilde gillen maar zag toen de zwiepende staart van haar kat Proet. Spinnend verwelkomde ze haar baasje. Angstig draaide ze de deur dicht, deed de haakjes dicht en voelde of hij wel echt dicht zat. Na twee keer checken, ging ze eten maken. Ze had honger, dat had ze altijd na het werk. Ze pakte het doosje lasagne uit de vriezer en zette het in de magnetron. Op de tv die ze had aangezet, was veel bloot. Gelukkig liet Comedy Central haar niet in de steek en gniffelend zag ze hoe Kenny weer vermoord werd.

up

UP

verder? Je hebt er alleen een keer elane staan en een keer elena, wat is het nou?

Ow oeps, ik denk dat het Elene wordt, wat vind jij?

Ik vind Elena wel leuk:P Maar jij bent te schrijfster, jij moet het zelf weten:P
Wil je trouwens ook misschien mijn verhaal lezen? Het heet Koude handen.

XX

Ik was er eens snel lang gegaan, vanwege de titel. Maar vampier verhaal toch? had je mee gedaan met de wedstrijd?
Ik zal m is lezen :grinning:

Ja, ik had meegedaan aan de wedstrijd, maar heb niet gewonnen. Maar ik wil graag kritiek enzo erop krijgen, zodat ik mezelf ook kan verbeteren:P Bedankt dat je hem wilt lezen!

Maar nu even weer ontopic; ga je nog verder met je verhaal, ik ben wel benieuwd!

X