verhaal vertellen over hoe de wereld is ontstaan! :D

Ik bn misschie haar zusje?! Ga je leker ergens anders mee bmoeien ofzo…:S:S:S Dus hou nou maar gwn je mond.

Ok wacht, ik ga pas reageren als je me verteld wat Kowed is :’]

hahaha kowed

was toch iets met kut ofzo

Whatthefack.

haha, misschien haar zusje? al zou je haar zusje zijn, dan ben je net zo erg als je zus dan.
en waarom zij zich ermee bemoeit? ze is moderator misschien?
@moderator (naam vergeten …) : hehe, goeie (y)

Volgens mij moet jij eens gaan opletten bij biologie, of aardrijkskunde. :crazy_face:

Okee dan :flushed:

Okee wtf ik snap jullie gezeik niet okee !
jullie maken er echt een probleem van !
zijn jullie dan nooit een keertje melig ofzoo??
en ja ik let op bij biologie en aardrijskunde maar ik kan er niks aan doen dat mijn leraar van aardrijkskunde zo slecht orde kan houden dat hij is ontslagen hoor :crazy_face:
ohja en als jullie het een dom verhaal vinden verdoe je tijd dan niet!

Door die beginpost weg te halen, maak je jezelf nog fail’ender

ah, nou ben ik wel benieuwd wat er in de beginpost stond

Jaa… ik ook

jongens kom op heej, iedereen is wel ns melig en vertelt stomme verhaaltjes of doet n beetje dom,
dan wordt daar toch ook niet meteen n heel probleem van gemaakt, of wel soms?
we zijn toch zeker niet allemaal geleerde professors die nooit lachen ofzo,

iedereen vertelt wel ns een dom verhaal daar is helemaal niks mis mee,
dus die reacties alsof er godweetwat is verteld zijn allemaal hardstikke overbodig

En ik vind dat jij helemaal gelijk heb! Alsof het verboden is om een keertje melig te zijn! En kom op mensen; HET STAAT BIJ HET ONZIN FORUM! KIJK DAN EERST GOED VOORDAT JE WAT AANKLIKT! Ik wil alleen zeggen dat als mensen beginnen te zeuren hierover, je gwn dom bent want dan moet je maar eerst kijken naar de titel… EN ik ben haar zsje dus hou je mond over het ip adres want niet iedereen in dit huis heeft een ander ip adres!!! DUS HOU JE KOP! Zo…

Ik bedoel dat het op een spelletjes forum staat. Maar wrm in godesnaam negatief? Moet je het maar niet gaan lezen hoor. :fu:

lalalalalalala

idd
wat stond er eigenlijk

Ja idd…

FAIL

Nu wil ik weten wat er in de begin post stond D: