verhaal vertellen over hoe de wereld is ontstaan! :D

,

wtf

1. Het is BIG BANG
    2 Na een paar zinnen werd ik het dom verhaal beu.
  2. Wtf O_o

Ohhh jaa een poliomeneertje met een snor jwt <3

Doe normaal.

wt-…?

3la attentionwhore.

Zegtiemandmetzo’naccountnaam.Whowantsattention?

Hahahaha.
Leeeer nederlandsss .

En doe is minder hyper in je verhaal zeg. weeeeejow. ~

Alweer? Jij weet ook niet van ophouden T__T

TS, get a life.

pick hoezo o_O?

wtffffffffff

ik ga slim doen en niet zeggen wat ik wou zeggen :’)

*krijgt nu beeld voor zich van een hyper meisje dat zich helemaal kapot lacht omdat ze een o zo leuk verhaaltje heeft verzonnen…*

sorry maar wat wilde je bereiken met dit verhaaltje?

Jezus wrm zo negatief? Ze mag toch heus wel wat neerzetten? :S Dat andere mensen daar nou een probleem van maken?!:S Laat 'r lekker gaan joh.

Oh en trouwens, Als je na de 3de zin al weet dat het een dom verhaal is, wrm lees je dan verder? En wrm zou ze goed ederlands moeten leren van jou?:slightly_smiling_face:

WTF :crazy_face:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Omdat het heel vervelend leest misschien?

het is pas triest om dit account aan te maken (of juist die andere, whatever) om je eigen verhaaltje weer ‘op te hemelen’ haha! want dit account heeft hetzelfde ip-adres als topicstarter…
dus ik weet niet wat je hiermee probeert te bereiken?

Wie probeer jij hier te ‘‘dissen’’. Kowed gewoon.

Ik ben niet zo pathetic dat ik een topic moet openen om attention te krijgen. Ben al helemaal blij dat ik niet zo’n persoon ben die mensen citeert, hun gebruikersnaam afkraakt en op die manier attention probeert te krijgen. Zieigerd. Nogmaals, kowed van mij en blijf vooral niet plakken.