{verhaal} Verliefd zijn is een hel

heeyyy mensen,
ik schrijf al een hele tijd maar ik dacht laat ik maar eens een verhaal met jullie delen
het verhaal gaat over Lizzy die een hele ingewikkeld relatie heeft. want Levi is 7 jaar ouder, haar ex-trainer en nu haar leraar. ik hoop dat jullie het leuk vinden :flushed:

“tik…tik…tik” de regen druppels tikken tegen mijn slaapkamer raam, het is een vast ritme en het maakt mij rustig. Het is 2 oktober en dus het begin van de herfst, de bladeren vallen al langzaam een voor een van de bomen en met die natte ochtenden is naar school fietsen een hel. Maar mijn moeder zegt dat ik niet moet klagen. Want ik heb nog altijd mijn oudere broer Max of een van mijn ouders die mijn naar school kunnen brengen als het regent. En dan is er ook nog mijn vriend Levi, onze relatie is op zijn zachts gezegd ingewikkeld. Mijn ouders en de rest van de wereld weten dan ook van niets. Behalve Zoey en Rose mijn beste vriendinnen uit Amsterdam en Nina mijn beste vriendin van school. Zij zijn de enige die alles weten. Levi is 23 en klaar met studeren. Ik ben 16 en zit nog op 5 Havo. Dat is een van de reden waarom onze relatie ingewikkeld is. en dan is er ook nog het probleem dat Levi mijn trainer was, mijn voetbaltrainer. Hij trainde mij al vanaf mijn 12e en we hadden altijd al een hechte band. Een soort trainer-leerling vriendschap. Ik zag altijd al wat in hem. Maar hij was een stuk ouder en ik dacht dat het nooit iets zou worden. Ik zag hem meer als mijn grote broer. Maar toen was er het zomerkamp afgelopen zomer. Levi was de begeleider van onze groep. We hadden ontzetten veel lol net zoals altijd maar toch voelde het dit keer anders. Op de laatste avond liep ik na het kampvuur terug naar de blokhut. Ik had hoofdpijn en was ontzettend moet. Mijn vriendinnen zaten nog bij het vuur. Toen ik mijn slaapkamer deur opendeed voelde ik dat er iemand achter mij stond. Ik draaide mij om en keek recht in de ogen van Levi. “ik kom even kijken of alles goed met je gaat” zei hij. Ik liet hem binnen en ging op mijn bed zitten. Levi kwam naast mij zitten. We praatte wat en van het een kwam het ander en niet veel later voelde ik zijn lippen tegen die van mij. Na het voetbal kamp hadden we elkaar niet meer gezien of gesproken. We wisten beide dat wat er die avond gebeurde zo ontzettend fout was. Na de zomer begon school weer. Ik had er wel zin in, het was tenslotte mijn laatste jaar. De 2 introductie dagen waren voorbij en het echte leven kon weer beginnen. Maar de eerste dag ging het al meteen fout. Het was het 3e uur en we hadden geschiedenis. We zouden een nieuwe docent krijgen dat had ik al gehoord. Ik was benieuwd net zoals de hele klas. Ik ging naast Nina zitten wachtend op onze nieuwe docent. De deur ging open en ik kreeg de schrik van mijn leven toen Levi naar binnen liep. “ik ben meneer Jaspers, jullie nieuwe geschiedenis docent” die woorden zal ik nooit meer vergeten. Ik was die bewuste avond nog niet vergeten en aan Levi’s ogen kon ik zien dat hij het ook nog niet vergeten was. Aan het eind van de dag belde ik meteen naar Bob (de hoofdtrainer van mijn voetbalclub) ik was voor het nieuwe seizoen ingedeeld in de A1 met Levi als trainer. Ik zei tegen Bob dat ik niet op de maandag avond kon trainen en dat ik liever terug ging naar de A2. Bob vond het erg jammer maar toch plaatste hij mij terug. Op school probeerde ik Levi te ontwijken maar dat was ontzettend moeilijk aangezien hij mijn docent was. Maar hij had ondertussen al gehoord dat ik overplaatsing had aangevraagd en hij wou met mij praten. 3 weken geleden kwam ik Levi tegen op stap. Er knapte iets in mij en dat gold ook voor hem. Ik verloor mezelf compleet en de verliefdheid kon ik niet meer tegen houden. Die avond was de beste avond ooit en Levi en ik kregen verkering. jup dat is pas een ingewikkelde relatie.

“Liz het eten is klaar!” de stem van mijn moeder galmt na door het hele huis. Ik leg mijn pen neer, van huiswerk maken is niet veel gekomen. Ik zucht en sla mijn duits boek dicht. “morgen is er nog een dag” zeg ik tegen mijn duitsboek. Ik loop de trap af naar beneden waar mijn moeder, vader, Max en mijn jongere zusje Linde al aan de tafel zitten. “One Big Happy Family voor buitenstaanders maar ze moesten eens weten” dacht ik in mijzelf

mm het verhaal is wel interessant, het is alleen denk ik wat fijner als je in alinea’s werkt. x