[Verhaal] Vas Happenin

Oke meiden! Hier is mijn verhaal, dit is een inleidend stukje en er staat dus nog niet zoveel in. Maar het gaat dus over de boys van One Direction en als je ze nog niet kent eventjes een afbeelding (;

http://i56.tinypic.com/2qu26hv.jpg

Vanuit mijn raam vanuit het vliegtuig zag ik Nederland steeds kleiner worden, daar zat ik dan. Op weg naar Engeland om Nederland voorgoed te verlaten. Ik keek naar mijn vader en hij glimlachte. Het was voor hem een hele opluchting geweest toen die merkte dat ik het helemaal niet erg vond om naar Engeland te verhuizen.

Het was ongeveer twee weken geleden toen mijn vader plots te horen kreeg dat hij voor zijn werk naar het buitenland moest. Een normaal meisje van mijn leeftijd zou er onwijs tegen opzien om naar het buitenland te vertrekken zonder al haar vriendinnen. Maar ik, natuurlijk, was weer een uitzondering. Toen mijn vader vertelde dat we naar Londen zouden gaan rende ik nog net niet gelijk naar boven om mijn koffers in te pakken. LONDON! Ik hield gewoon van London! En tenslotte wist ik natuurlijk dat ik er niet helemaal alleen zou zijn zodra ik er was. Twee jaar geleden was mijn beste vriendin Eline er namelijk naar toe verhuisd. Haar vader kwam uit Engeland en ze hadden besloten om daar te gaan wonen.

“Pssst… Hé Milou? We zijn er bijna!” Mijn vader schudde me wakker en op dat moment werd ons verteld om onze gordels vast te maken. “Pap, ik heb er echt heel veel zin in!” Ik wist dat hij zich schuldig voelde omdat hij mij helemaal meenam naar een ander land. “Ga je Marlou en Tamara dan niet missen?” vroeg hij aan mij? “Natuurlijk pap! Maar over een maandje komen ze in de zomervakantie alweer langs. En ik kan met ze bellen, met ze twitteren, hyven…” “Jajaja” kapte mijn vader mij af “ik hoef niet alle social networks die jullie tegenwoordig gebruiken te weten.” Op dat moment begon vliegtuig te dalen en wist ik dat het bijna zover was! Eline stond ergens op mij te wachten en mijn nieuwe leventje kon beginnen.

Opbouwende kritiek is natuurlijk altijd welkom <3

hahaha je verhaal heet ook nog echt vas happenin’ XD
maaaaar leuk en verder! :grinning:

Weoehoe ik wil eerste reactie!
ga zo lezen :stuck_out_tongue:

er zijn nu 5 1D verhalen!

hahahaa tessa faalt. XD
ik heb het gelezen en mijn reactie is nog eerder. :blush:

shit. tweede reactie :pensive:

haha, geweldig. vas happenin?

Haha! Slimme actie Tessa (:

Leukkk!!!

Vervolg :stuck_out_tongue:

Wauw, die jongens zijn ook niet lelijk! :astonished:

YES mijn naam staat erin hihi! leuk geschreven en ik wil heeeel snel graag een vervolg :smiling_face_with_three_hearts:

Ja ik kom er ook in voor :cheer;

@mooslove
zeker niet nee! :grinning:

Jeeee, heb je ook nog een rol voor mij?

leuk! echt grappig dat jullie allemaal bestaande namen gebreuken. ik wil wel stewardess spelen, of cassière haha.

Haha!

@ Roos & Tessa

Ik ga jullie ook in het verhaal verwerken!

Awh, dankje Milou! Ik zal jou ook wel in de mijne verwerken dan!

@ Roos

Heb jij er ook eentje? Ik ga hem eventjes zoeken!

@Milou

Uhuh, over Evelynn en Maya. Ik ga even verzinnen wanneer Milou in het verhaal komt. Wat is jouw favoriet? Dan kan ik daar rekening mee houden, dat je misschien een goede vriend van die persoon wordt ofzo. (:

@ Roos
Je verhaal is echt heel leuk! En mijn favoriet is Harry! Hihi