[Verhaal] Van God Los.

Ik,het meisje van vijftien en kon er maar geen genoeg van krijgen om te feesten.
Door mijn lengte kwam ik elke kroeg binnen, want ik kwam dus echt boven iedereen uit.
Maar het boeide me niet veel eigenlijk. Andere dingen zoals drank en drugs vond ik intressant en zodoende was ik dus ook elke avond dronken en/of stoned. Ik hield van het gevoel, en hoe dat kwam? Dat zal ik je vertellen:
Het begon toen ik vanaf de basischool naar de grote school ging hiermee bedoel ik dus de middelbare.
Ik had het gevoel dat ik bevrijd was van al die mensen die me treiteren en me pesten. Hierdoor voelde ik me eindeloos alleen en was ik veel aan het nadenken.
Maar eindelijk was ik daar van af. Toen ik op de middelbare school was voelde ik me veel te vrij om alles te doen, en was ik op school alleen maar bezig met drugs zaken.

Met een kater stap ik uit bed, wat een avond gisteren maar wat er allemaal was gebeurt?
Ik heb echt geen idee. Ik liep naar beneden en pakte een paracetamol uit de la en een glas water.
Het glas vulde ik met water en slikte de paracetamol door met behulp van een slok water. Daarna liep ik naar de bank en plofte ik maar in de bank pakte met gloednieuwe Iphone en ging de fotos bekijken van gisteren.
Tot me grootste verbazing stond er geen een foto op terwijl ik me nog zo kan herinneren dat ik allemaal foto’s had gemaakt.
Achja, that’s life dacht ik. Tenslotte was het zondag ik hoefde me even niet druk te maken om wat er gisteren was gebeurt.
Maar tot dat ik allemaal whatsappjes kreeg van mijn vrienden uit het dorp waar ik leefde.
Ik kreeg berichtjes waarvan ik het nooit had verwacht zoals ‘‘wat the fuck zie ik op face book’’ kort nadat ik het had gelezen werd ik gebeld door Robin.
En ze zei wat ik al verwachtte en wat ik al tig zaterdagen achter elkaar had.
Ik had weer een black out gehad, dit houd in dat ik weer met een jongen naar huis was gegaan. Ik durfde facebook nog niet te openen dus ik stelde het uit tot morgen.
Ik liep snel naar buiten en pakte een sigaret uit mijn jas en een aansteker ik liep naar het schuurtje en stak daar een sigaret aan.
Ik nam een hijs, de smaak en de geur maakte me eigenlijk misselijk maar toch nam ik nog maar een hijs.
Het was stressvol dat ik elke zaterdag weer dat moment had dat ik brak, en niet brak van verdriet of boosheid.
Maar ik brak van eenzaam heid. Mijn ouders zijn er nooit voor mij geweest, tot het moment dat ik alweer school had verpest.

Je titel is pakkend maar helaas wel van de serie ‘Van God Los’, neem ik aan. Ik zou er voor de zekerheid even bij vermelden dat het niks met elkaar te maken heeft of een andere titel nemen. Succes met je verhaal verder!

Doordat het verteld is uit zeg maar: Ik doe, ik ben etcetera in de inleiding. Houd ik al op met lezen, sorry maar dat vind ik persoonlijk niet heel fijn lezen. En de zin ‘Ik het meisje van 15 jaar’ klopt niet helemaal + de cijfers onder de twintig moet je voluit schrijven c:

Een bijstelling toch?
Maxima, de prinses die er altijd stralend uitziet, bracht een bezoek aan…
Ik denk dat ze een komma is vergeten.
(oh my, ik postte bijna kammo)

Vandaar, zonder komma leest het inderdaad heel anders haha.
Dan wat Fivenne zegt, met nog een kommaatje tussen c:

Haha (en waarom gebruik ik Maxima als voorbeeld. Waarom. Wat is er mis met mij)
Edit: nooo Maxima is natuurlijk koningin. Wat is er mis met mij > in het kwadraat.