verhaal uitslag

ik ga een verhaal schrijven over ina ina is een meisje die heel mooi is en een keer over straat loopt dan wordt ze aangespreekt door een jongen die jan heet ina wordt verlieft op jan en dan wordt ze ook aangespreekt als ze een keertje met hem over straat loopt dta ze uitslag heeft

ina!
ina loopt overstraat en een man komt naar haar gerent
als hij voor haar staat zegt hij ina jij betn echt mooi ik ben jan
ina zegt hoi en samen liepen ze verder als ze bij het park zijn pakt jan haar hand en zo lopen ze verder als ze nog verder lopen stopt jan ineens en kust ina

verder?

Misschien heel gemeen om te zeggen, maar je schrijft echt slecht :$.
Geen leestekens, en eerlijk gezegt snap ik niet waar het over gaat ?

xD

en ze leefden nog lang en gelukkig.

juullie doen alleen maar gemeenm dit is toch een goede verhaal

ja :slightly_smiling_face: ik maak het even voor je af zodat je niet verder hoeft te schrijven.

HAHAH
Serieuss.
iklachmedoodd ;z.

het is echt veeeeeeeeeeeeeeel te abrupt
veeeeeeeeeeeeeel te weinig beschreven
veel te veel jan/ina, doe ook hij/zij
en veel te onwaarschijnlijk.

sorry, maar het is echt super slecht

hoe weet jan dat zij ina heet. :’) wtf.
:grinning_face_with_smiling_eyes:
ehm, beetje slecht vind je niet? XD

hahaha

Leer Nederlands -.-’’ ‘Aangespreekt’ is geen woord, het is ‘aangesproken’ en daarnaast schrijf je zonder leestekens en hoofdletters. En tenslotte: het verhaal klopt voor geen meter, hoe kan die Jan weten dat dat meisje Ina heet? En het is echt niet heel goed geschreven. Meer oefenen dus.

Ik zou inderdaad eerst eens beter op gaan letten tijdens je les Nederlands…

Niet verder gaan. Het is echt heel erg slecht.

hahaha. xD

grapje zeker?

Ga maar niet verder… voor je eigen bestwil

Haha…
Oké, was dat serieus?

als dit geen grapje was, ben ik de tante van mickey mouse.

lollig hoor.

Volgends mij is dit iemand die gewoon leuk wou doen ofzo xD

jij moet meer punten gebruiken want zo kan dit niet ik ken ook een verhaal over een teennagel die eens gelakt ging worden en toen deed zijn eigenaar rode nagellak op hem maar toen had die eigenaar honger dus ging hij aan die teen knabbelen en die teen ging dood en toen liep hij een rondje in de hemel en mepte hij jezus kapot
verder?