[Verhaal] Truth or dear.

Ik had dit verhaal in me hoofd toen ik ging shoppen want ik zag allemaal dingen en bedacht het een beetje dus laat ik maar ff posten om te kijken of het wat is.
Tips + kritiek welkom is eigenlijk hetzelfde maarja.

[b]

Het begin.[/b]
Ik zat weer eens op mijn heuvel, mijn vertrouwde heuvel.
Niemand anders wist hem dus ik zat altijd alleen, tegenover de heuvel stond een bank. Ik bekijk de mensen altijd van top tot teen. Een keer zag ik een vrouw die helemaal in paniek was omdat haar hak was afgebroken, maar als ik ging helpen dan was ik mijn geheime plek kwijt. Mijn telefoon gaat af, het is mijn broer Stijn, ‘hey Stijn’ zeg ik en pak een zonnebloem. ‘Ja, ik weet dat we zo moeten eten,’ zeg ik en wacht op een antwoord. ‘Ja ik kom zo,’ zeg ik en hang op. Ik legde de zonnebloem weer neer en liep naar mijn fiets toe die tegen een boom aan lag. Tegenwind, bah! Ik trap hard door totdat ik bij een stoplicht kom.
‘Hoi’ ik kijk verbaasd om, het is Rick. ‘Euh… hoi’ zeg ik blozend. Dan flitst het stoplicht op groen, ‘mag ik met je meefietsen?’ Vraagt hij, ik knik. ‘Zeg, ik zie je niet meer zo vaak op school’ zegt hij, ik knik weer en voel een paar regendruppels. ‘Misschien moeten we een keertje afspreken.’
Afspreken? Is hij helemaal gek geworden? Ik zie hem nooit, en praat ook nooit met hem. Of vraagt hij me nou gewoon voor een date?
‘Ik moet hier rechtsaf’ zeg ik en steek snel over. Ik rij nu om, maar ik wou niet meer bij hem zijn hij liet me alleen maar blozen.

;o. ik bedoelde met bank wel een geldbank. :blush: niet zn bankje. xD

Je titel klopt niet xd het is dare

fawk fawk fawk niet aan gedacht xD najaa boeien :frowning_face: :blush:

ik zie het kom er nu pas achter het is nu geachte ofso bij zn brief.
Dear misses Inktvis ofsoo. :blush: stomme ik. xD echt ik ben echt blond nu.

Haha xd.

Waarheid of hert?
Maar iedereen snapt hemweldenk ik:)

hoop ik :stuck_out_tongue: :slightly_smiling_face: xD

Ik volg veder?

Second…
Rick zit nog steeds in mijn hoofd geprent, een date. Wat denk je nou Femke? Het is geen date, gewoon afspreken. Zal ik hem bellen? Na het eten besluit ik weer terug naar de heuvel te gaan. Het is koud en het is al donker, ‘hey jongens, iedereen even zijn bek houden’ hoor ik. Waar komt het vandaan? Ik besluit om even te gaan kijken, er staan een paar jongens voor de bank.
Het hek is gesloten dus ik vraag me af wat ze daar doen. ‘Ik heb alles bij me’ zegt de ene jongen. Ik vraag me af wat ze gaan doen, ‘maar ik moet straks naar huis, mijn moeder wacht’ zegt een jongen. Maar wat dat is… Stijn.
‘Wat gaan ze doen?’ Mompel ik terwijl ik alle bewegingen volg. Misschien is Stijn gewoon aan het chillen bij de bank. Ik bedoel er staan meestal wel hangjongeren van die leeftijd. Ik zit nog steeds de jongens te bekijken en mijn hart klopt in mijn keel.

Sorry van kort stukje maar ik ga nu naar vriendin toee. doeeegx

nah blijf nog ff

up.