verhaal: tracy

.

Het is een leuk verhaal ik vind alleen dat je meer komma’s moet gebeuren, zoals bijvoorbeeld in de eerste alinea. Want ‘’ Het is stil. Erg stil. ‘’ klinkt wat vreemd in mijn oren. Maar verder leuk geschreven

meer??

Ja! Het liefst nu nog!
Is ze dood? Of zeg je dat niet hehe.

.

Lijkt me een goed verhaal=)

verder??

Oh, dat is best iets onverwachts en aparts.
Of is het een andere Tracey/Tracy?

Ben wel nieuwsgierig.

.

super leuk :grinning:
vooral doorschrijven!

:grinning:

Wow ze is dood maar ze leeft.
Wat stoer.

Ga maar verder ja :grinning:

Waarom hebben ze me niks verteld? Ik gooi mijn tas voor de deur neer en loop naar mijn buurvrouw. Ik klop op de deur, maar ik krijg geen reactie. Dan bel ik aan, maar weer komt er geen buurvrouw naar de deur lopen. Ik loop mijn tuin in en plof neer in het gras. Huilend denk ik aan alle dingen die er vandaag gebeurt zijn. “Het is zeker vrijdag de 13de. Alles gaat mis!” roep ik uit. Dan valt mijn oog op het raam. Yes, het staat open! Ik klim op het bankje, schuif vervolgens het raam open en dan stap ik op de vensterbank, zo naar binnen. Binnen is het stil. Ze zijn echt weg. Ik moet weten waar ze naartoe zijn. Een brief of een mailtje is al genoeg om te zien waar ze heen zijn gegaan. Hopeloos begin ik met zoeken in mijn moeders mail. Daar is helaas niks te vinden, dus ik begin te zoeken in onze ‘oude post’ stapel. Daartussen vind ik een brief met het logo van de KRAAIJESTEIJN’S UITVAART EN BEGRAAFPLAATS.

[b]Beste meneer en mevrouw V.D Hoek,

Als allereerste, gecondoleerd met het verlies van uw dochter. De begrafenis zal aanstaande zondag om 10.00 uur beginnen. Op donderdagavond 19.00 uur kunt u samen met ons de dingen bespreken, en dan laten wij u kiezen uit hapjes en drankjes voor na de begrafenis.

Hoogachtend KRAAIJESTEIJN’S UITVAART EN BEGRAAFPLAATS
[/b]

verder??

Jaaaaaaa

.

geweldig!
doorschrijven :drooling_face:

meer??

.

upjeee