Verhaal titelloos jullie mogen er een verzinnen!

“Shoppen is m’n leven !”, zei ik tegen m’n moeder.
Mijn moeder vind dat shoppen mijn leven aan het beheersen is.
Alsof ik elke dag naar de stad ga om iets te kopen!
Ik ga maar een keer in de week; alleen dat vindt ze al te veel.
Oké ik geef het toe, ik vind shoppen leuk, maar het beheerst niet m’n leven hoor!
Mijn moeder is al jaren zo bezig ; elk jaar, elke week, en elke seconde kun je wel zeggen.
Wanneer ik zeg dat ze te veel bezig is met m’n shopgedrag, moet ik al naar boven.
Alsof zij vroeger geen periode heeft gehad dat ze heel vaak naar de stad ging!
Ik word gek hier!
Jammer genoeg is mijn papa vorig jaar naar New York verhuisd, omdat hij niet langer met mijn moeder samen kon wonen.
Hij zei dat hij gewoon geen kriebels meer in z’n buik had, wanneer hij haar weer na een hele dag werken zag.
Toen ze al waren gescheiden, besefte hij dat hij te kort bij ons woonde, en is hij naar New York verhuisd.
Nu moet ik voor eeuwig met die trut leven; zelfs wanneer mijn vriendinnen er zijn is ze bezig!
Wat ik moet doen is mijn grote vraag…

verder of niet!
groetjes Louke

Er zitten erg veel fouten in (ag ipv dag, me moeder, ewig ipv eeuwig)…

Jaa, zoals hierboven al gezegd is, die spelfouten maakt het alleen maar moeilijker lezen.

@ de titel : misschien confessions of a shopaholic xD??

X

jij moet komma’s leren gebruiken want zo is het net een heel ADHD -ik heb net vijf kilometer gerend, en nu vertel ik jou even heel snel zonder te stoppen, buiten adem, mijn verhaal-

DANK

:woman_student: graag gedaan hoor xD
Maar… wordt het nog gewijzigd of niet =( , en waarom was mn titel niet leuk xD

X

ik heb het al gewijzigd jaah ik ga je titel gebruiken erg leuk alleen ik ben een beetje langzaam !

misschien een domme vraag meh hoe kun je de titel veranderen ik doe dit pas een dag